Wednesday, December 08, 2010

Peminta Bala Nembiak Musim Krismas



Gagit amat bala anak nganti hari Krismas datai. Duncan udah nyendia list - utai dipinta maya Krismas taun tu. Naka ayam dipeda iya ba tv ditulis iya magang ba list iya nya.

Nya aku madah ke saduai diri menyadi - ayam saduai mayuh, nyu abis kena indik lebuh bejelai sebelah rumah. Aku sigi enda meli saduai ayam agi, seagi iya ke bisi enda diintu manah! evil

Kasih saduai iya! Computer,microscope, enggau globe aja ti disemaya orang. Utai bukai meda baka ila! Denice nadai mayuh utai pinta - orang minta handphone ti ulih dikena betelipun enggau bala kawan ku iya. Issshhhhh, nadai aku ka meri saduai handphone! Enti ka bayam handphone, mayuh handphone lama dia! No connection, ku saduai kumplin! mrgreen

Aku nadai enggau orang minta prizin. Kapa nganti orang meli prizin, meli kediri empu, neh! mrgreen

3 comments:

  1. ahahaha...aku enda meh minta prizin! enda lama gi winter sale ditu. ila aku ngiga prizin aku empu mega....hehehe

    ReplyDelete
  2. Humphh..aku bekenya meh. Asai ku, semua utai bak dlm wish lists for tis yr udah ulih pun taun tu..hehehe..mostly main beli kediri ler. Kapa nganti urang meli. Mun sale, beli terus. Meli prizin ka anak enggau anak buah aja meh taun tu.

    ReplyDelete
  3. Nya meh, kapa minta prizin ari orang! Diri empu nemu agi utai ti dikedeka ati neh!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...