Wednesday, December 15, 2010

Cherita Semadi Nadai Musim Krismas



Bala geng ba Facebook gagit endar mantai gambar sida kek buah, enggau lauk ke udah dipanduk, nyu meliur diri kitai ke meda gambar sida! eek

Kemari aku bisi meli mee ari supermarket semak kami ditu, lalu nya meh diguring pagi tu tadi kena ngisi perut pagi hari. Ngumbai nya asai mee guring dipanduk kedai kupi di menua din, enda ga, tang enti nadai alai ngiga utai ti dikedka ati, mee ti diguring diri empu tau endar ga dikenyadi! mrgreen

Dudi ila aku ngena mee tu, nemu aku enda ngerebus iya kelalu lama! Jampat kembai mee tu! Asaika enda lama meh aku nyimpan mee nya dalam ai ti udah melidih. Amat enda berapa!

Lemai tu lagi, nguring baru ga aku ke empa bala anak. Bala anak enggai meda utai mayuh macham dalam mee guring. Enggai meda sida sayur tauka sida tugey. Sida fish ball enggau sirap manuk tau tang enda tau mayuh. Nyelai endar ga!

Bah, naka tu aja cherita semadi nadai sekali tu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...