Tuesday, December 21, 2010

Kek Buah



Gaga amat aku kek buah ke digaga aku sahari nya nyadi! Amat baru iya meh aku ngaga kek buah sekumbang ka udah belelang ngagai menua Amerika. Kelia menya bisi ga kala nulung indai aku ngaga kek buah ... nulung aja, endang sigi enda nemu!

Orang ke meri aku resipi kek buah tu bisi mega meri aku resipi kek sarang. Nya utai ti ka diuji aku ila! Amat teperansang meh aku laban kek buah nya nyadi! mrgreen

Kati, bala kita bisi enggau orang ngaga sida biskut enggau kuih kena nyambut musim Krismas taun tu?

3 comments:

  1. OMG. My fav, kek buah, udah nya bantai ke ai Milo. Sedap. Nom Nom! Fruit cake, I smell Holidays ho ho ho!

    ReplyDelete
  2. lawa amai kek buah nuan arr...thumbs up!

    ReplyDelete
  3. Pat, tentu nyamai kek buah gaga nuan! Amat sedap bau dalam rumah while iya steaming!

    flo, amat lawa kek aku nya! Heheh, gaga amat iya nyadi!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...