Saturday, August 20, 2011

Camping 2011



Maya musim panas taun tu, kami menyanak bisi niri ke kemah ba belakang rumah ... camping kenu! Ku kawan aku siku, nya camping "city slickers style" - stail orang ba nengri, ku iya!

Kati ku enda munyi nya? Dia kitai ka nganjung diri ke jamban, pulai ga kitai tama ke rumah. Karan bisi ga disambung ke dalam kemah nya. Bisi lah alai bala anak meda tv! Api elektrik bisi ga dalam kemah nya. Siang hari pulai ga ke rumah laban angat enti diau ba kemah nya!

Doug mina 2 malam aja enggau kami tinduk dia, laban ti ka ngiga alai nyamai agi alai tinduk maya hari ti gawa. Malam keterubah irau mimit aku ninga angin, enggaika tekebu kemah! Doug madah diri bemimpi kami ngetan ke kemah laban angin kelalu bangat! Nyu bemimpi iya ke ninga angin! Akai, enda jenak aku tinduk dalam kemah malam nya! Malam siti baru aku jenak laban ti udah lelak bekau ti enda entu tinduk malam ke dulu!

Aku mina sanggup tinduk empat malam aja dalam kemah nya. Enda tan agi belakang aku bai tinduk atas tilam berisi ke angin! Iya ga tilam nya enda rata ... enda aku nemu madah ke gamal tilam nya!

Bala anak ka meh tinduk kediri dalam kemah nya tang aku ke enda berani ngasuh saduai bemalam kediri ba luar! Ni alah ditaban orang saduai, ku aku!

Seminggu kemah nya diteju ba belakang rumah. Diatu udah meh iya disimpan. Agi bisi hari bekemah enti agi ka laban hari ba California lubah chelap ari tempat bukai. Bala nembiak berengkah sekula kena 6 hb sembilan tu ila. Meda baka ila!

2 comments:

  1. Pei, baru diatu urang ngepost ka brita bak ruai tu mega. Meh tebal sida sarang emplawa bak ditu nadai di intu nuan..hehe. Oh btw, my new url for my iban blog udah tukar ngagai www.charlenejunap.com. Enggai nyadi nda madah ka nuan dulu aku wai. Sekumbai nuan betapok legi..haha

    ReplyDelete
  2. Hahaha, lama enda di intu ruai aku tu, Charlene! Oh, udah diganti domain name nuan neh! Ok, I update my link! Udah tu lagi, I will try to update more regularly!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...