Monday, August 29, 2011

Skirt



Puas endar asai ati aku meda skirt ke digaga aku ke Denice menyana amat gamal! Aku amat enda kala ngaga gari ke anak aku empu. Ngaga panggal, ngaga karung panggal, ngaga pua tampung ... nya aja meh utai ti dijait aku ke anak aku! Baju gaun diri empu endang kala aku ngaga tang kada bisi meniga taun aku nadai nyait gari diri empu.

Ba sekula bala anak pemanjai pakaian bala nembiak indu enggai enda baruh ari pala patung. Enda ngawa nya panjai, tang penyalah iya kedai ti nadai nyual pakaian sekula ke panjai! Abis alai ngiga, nadai tetemu! Ba internet mina saiz nembiak ke tuai agi bisi skirt panjai tang saiz bala sida Denice nadai bulih. Dua iti uniform (jumpers) baru udah dibeli aku, nyu meli saiz jauh besai agi ari tubuh iya laban ti ka ngulih ke pemanjai! Nyu enggai enda di adu ga iya ke baru dibeli nya. Ni alah tudah Denice nyu rigang rigang ngena baju sekula nya ila!

Amat enda puas endar ati aku laban tu. Endang ari taun dulu aku udah gut gut laban kedai ti di recommend sekula alai meli uniform nadai nyual uniform panjai. Taun ke udah, ka pan enda ngena uniform naka pala patung tudah Denice. Ninjik ga sekula enda terit meresa pemanjai skirt bala nembiak indu taun tu tadi!

Nya kebuah hari lima tu kemari aku bisi meli kain kena ngaga skirt ke Denice. Ukai nya pedis enti amat udah ga ngaga, ku aku bejaku kediri! Aku endang udah berati ke stail sekeda skirt sekula ba kedai. Ngiga stail ke nyamai agi digaga meh aku tu tadi. Ninjik mega Denice bisi siti skirt ti tau alai aku nunda saiz.

Nah, diatu kiraka udah nemu ngaga skirt uniform, kapa kiruh meli saiz besai agi ari tubuh anak dudi ila! Murah sereta ngam uniform gaga diri empu! wink

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...