Wednesday, February 25, 2009

Makai Mi

Pagi tadi aku bisi nurun ke pasar. Ka ngiga sayur kenu. Tang nadai tetemu ka sayur dikedeka ati, ujung ujung meli kai lan enggau luba aja... chinese daikon, ko lelaki bansa Loas ka nyual luba nya madah ka aku.

Udah nya aku alu raun sebelah pasar, engka tak bisi tepeda ka utai ti narit ati. Leboh ka bejalai dia aku tepeda ka tugung kutak mi. Ahh, mi mangkok ala Korea! Sedap tu! Aku alu meli sekutak mi undang.


Beguai meh aku mandok ai kena mandok mi dalam mangkok nya, alu manggang undang udah aku datai ba rumah.


Leboh aku nyirut mi, aku alu geli ati! Aku te-ingat ka video "lucah" ka dibantai aku ba blog tu kutai! Enda salah salah baka indu Korea ka nyirut mi dalam video nya!

Berapa iko kita enda nyadi meda video nya laban kita ngumbai nya amat amat video lucah? Anang salah sangka, wai!! Nadai aku ka mantai video nya ditu enti nya amat video lucah! mrgreen

1 comment:

  1. sedap mi nya puteri.... nyam nyam.. eh, anang ngaga aksi 'lucah' nyo nuan.hahahahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...