Thursday, February 05, 2009

Mimpi

Manah Nyelai endar mimpi aku demalam. Pagi kemari aku bisi nimbang diri. Oooo, stidi berat badan aku, ko aku bejako kediri. Bisi turun setengah kilo.

Tang demalam ba mimpi aku, aku meda diri, obese! Tang obesity aku nya nyelai. Mina pah enggau sida betis aja besai. Apu, balat ga pemesai pah aku dalam mimpi aku nya! eek Begetah, ngeredut, isi nyu belipat ba buku ali (ankle - betul jako Iban nya?).

Enda salah salah baka kaki ka ba gambar nya!


Puh semengat ... nasib nya semina mimpi. Parai, enti saiz ngemesai indu ka ba gambar nya!! lol

10 comments:

  1. Apuuuuu ko aku, nama Puteri tu nyuwek ke burit!! Nya meh gambar dipeda sebedau macha tulis! hahahaha

    ReplyDelete
  2. Enda teperindang nuan meda ngemesai burit nya? Hehe, peda saiz pah nya! Apuuu!

    ReplyDelete
  3. Kati ke tau sampai jadi bakatu neh? Kasih...kekadang ukai ga tudah ka ngeyai ke tubuh diri baka nya, bc penyakit, wai. Ukai nya manah agi tubuh kitai mensia ma udah kelalu dibalut lemak. Scary !!!

    ReplyDelete
  4. Bisi indu mem ka enggau kami bible study ditu .. lemak ba belakang iya, nyu baka ka ngema utai! Apu nya baru lemak!

    ReplyDelete
  5. Org mdh mimpi tu selalu ya reti ya bekalih, nti nuan mimpi nuan gemu bekenya reti ya nuan SLIM, anang irau ah..ahhahahaha...

    peii lemak baka ngema utai, sempat ngomen hahahaha..

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:59 AM

    Amai mayuh penumbuh nuan Doris..nya niii..

    *Pesan orang tuai..enti ka tinduk CUCI KAKI*
    Hehehe :)

    ReplyDelete
  7. Pat, sigi amat indu mem siko tu. Dua iko saduai besai tubuh ba group Bible Study nya, tang bini associate Pastor nya taja iya besai belakang iya nadai baka ka bisi ngema lemak! Tang aku heran siko ka ngema lemak nya, tunjuk iya slim amat, betis iya nampak slim, enda ipak tubuh iya ka besai. Agi ulih ngena bermuda shorts siko ka gemuk nya!!

    Entayang, amat kah pasal nuchi kaki nya? Engka aku nadai betuchi kaki sebedau tindok!! Hahaha, aku udah nunda stail org ditu, mina mandi pagi! Especially in winter lah ... adui enti udah bepeluh besari-sari, enggai nyadi enda mandi sebedau tindok! Hahah.

    ReplyDelete
  8. Dor, aku meda sida mem slalu gemu nda balance.. tubuh besai kaki mit.. kitai malaysian especially baka km duai Deb nang bulat2 hahahahaha.. slalu meda tv indu mem enti tubuh besai kaki/pah mit ulih ngena jeans, bermuda, skirt panjai... baka Dato' Sh. Aini nya.... puyooo!

    ReplyDelete
  9. Balat nuan Doris, lama nadai ngintu ruai nuan, meh tuk piak utai tek di peda aku dulu. Ku semengat, keno ku meda gambar tuk. Mun kenya gamal rupa kitai, ka enda laki tidor enggau kitai? Eeecak!

    ReplyDelete
  10. Enda nemu meh, Charlene, sekeda laki ka badan besai baka nya, enti enda kati ko sekeda sampai ngemesai nya? Enti laki aku enda nemu meh, hahaha, kala ga iya bedating indu besai tubuh maya iya agi bujang suba!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...