Tuesday, February 03, 2009

Teperindang laban ayam baru

Maklum lah, ayam agi baru, enda ulih dilengka ayam nya!

Pun minggu nyin tadi aku bisi ngorder 8 gig flash drive, enggau 2 gig RAM kena upgrade netbook aku tu. Aku baru nemu aku tau nyimpan video files ba flash drive alu tau meda video ari flash drive ba netbook aku tu. Nyamai endar enti udah munyi nya laban kiroh endar ga bebai ka external drive enti ka meda videos ... maya ka mindah lah, enti dirumah enda ngawa. Maklum lah, netbook tu ukai bisi dvd/cd drive.


Nya meh pengawa aku minggu tu tadi bedownload ka videos ngena bit torrent .... shhhhhh ... illegal ko FBI! Bisi ga aku nguji convert dvd ngagai avi format ngambi ka mit agi file. Kumbai kita enda nemu decrypt dvd aku tu?! Heheh.

Enti ba rumah ka agi aku nginjau videos ari Redbox ngambi ka bedegum bunyi pansut ari 5.1 surround sound system aku! Amat enda entu puas enti bunyi ka pansut, pansut ari speaker mit. Tang nya meh, enti ka mindah tau dikenyadi avi movie files disimpan ba flash drive!

Demalam Doug diasoh aku nukar RAM ba netbook aku tu. Aku enda berani sebarang keritok enggai ka rusak ngapa ayam aku tu! Ngelak ka orang ka bisi experience agi nukar iya! mrgreen

Ngena ga aku milih Asus netbook, laban savings ari rega ka murah tau dikena meli flash drive, 2 gig RAM, laser mouse .... adui, nyu mar penyadi ungkus ayam tu! redface

Aku rindu cordless laser mouse tu laban receiver iya mit amat, tau ditinggal ba netbook.

Enda kira neh, asal teperindang maya bemain enggau ayam! mrgreen

Ahhhh, tu meh gamal orang ka rilek dudok ba sofa, netbook dipanggai atas special tray, laser mouse ba jari kanan, kaki unjur, nunga netbook bebacha ka blog, news, tauka bepeda ka berita ari NTV7 tauka Bernama TV.

Best amat, enda?

8 comments:

  1. hahaha...jimat2 enggai ke raban sida 'man in black' tak nyengguk enda madah !!

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:28 PM

    This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:31 PM

    Pei, lawa orang empu bebeli ke ayam baru. Nyu baka journalist wai unjur kaki sepiak. Aku enggau bear puas survery sehari hari sampai malam ngiga notebook. Bisi 3 brand ke diminat kami duai, tang alu bedau ngaga keputusan kak meli laban kak nganti berapa minggu tuk enti bisi model baru konon. Bedau tau disebut agi confirm meli nya hehe survey dulu. Heheh nge aku asal bisi wireless, HDMI, DL CD/DVD burner, webcam, rindu aat meda windows home vista, dah u nguji ulih gak kena record movie ari HDTV enggau connet ngagai HDTV, nya dah cukup. Rega ia kurang ari CAD1000.

    ReplyDelete
  4. steady posing kaban!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:40 PM

    Lyana, nadai penyadi enti kena saman men in black!

    Cuthess, baka journalist gamal pia? Heheh. Wah, boleh tahan enti laptop ka diteropong saduai Brett nyu baka entertainment center. Aku bisi meli tv tuner ti tau dipasang ba pc, ulih nangkap tv channels ... tang alu nadai udah nguji, agi dalam kutak, apin diserungkai. Dibeli maya Cyber Monday bulan sebelas taun nyin tadi.

    mama belian n cengal, waseh, stidi posing nya pia? Bendar manggai camera atas shelf .... enggai ngasoh org ngambar! Heheh.

    Nama ka ngasoh nuan ngerising dia, James? Heheh.

    ReplyDelete
  6. udah umbas gik, berapi kin... hahahahaha.. manok itit janik beri makai.. umbas gik bemain nggau netbook baru bau cino nyo.....hahahahh

    ReplyDelete
  7. Anonymous8:31 AM

    Amat munyi ko nuan, Pat. Sida janik nyu ruik ruik lapar di baroh rumah din! Sida anak manok nyu chip chip, nyu niki sebelah tanju dia ngiga utai dempa! Eh, antu netbook tu! Nyu enda gawa kitai gasak iya! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...