Monday, February 09, 2009

Wayang: The Accidental Husband

Demalam, semadi nadai entu pengawa, aku meda wayang The Accidental Husband ... video ti ulih aku meli download ari bit torrent. Maya aku download video tu, aku sigi enda nemu ulu ili pasal cherita tu. Aku nadai kala ninga pasal wayang tu, aku enda nemu sapa orang belakon, enda nemu plot, tang meda title iya tak interesting aja bunyi iya, download aja.



Wayang tu dilakon Uma Thurman, Colin Firth, Jeffrey Dean Morgan, Sam Shepard enggau Isabella Rossellini. Enti bala kita ka meda cherita cinta ti tau ngasoh ketawa serta puas ati enggau pengujung cherita iya, aku recommend cherita tu. Aku enda kala meda Jeffrey Dean Morgan belakon dalam sebarang wayang ... aisey, sigat amat uchak tu peda aku! mrgreen Besai tubuh, lesung pipit, senyum iya ... aduuuuuu! Jeles laki aku enti iya ninga aku muji penyigat pelakon tu!

Iya ti ngasoh aku geli ati leboh ka meda cherita tu, iya nya bisi Bollywood masuk champur! Bisi belagu industan, betanda industan, alu ujung cherita tu (closing credits) lagu ka ditebah iya nya lagu industan!

Aku sigi enda nemu nampung cherita ma udah meda wayang, tang enti bala kita rindu meda cherita chinta, gerenti kita teperindang meda cherita tu!

9 comments:

  1. Aku udah meh meda crita tu..rindu amat!! Aku ke meli dvd ketegal rindu ke colin firth; tang amat ngah morgan bulih tahan orangnya! lol ala bollywood. Siti dah peda dik manah meh, slumdog millionaire.

    ReplyDelete
  2. Aku bedau meda cerita tu, tang sangka aku ma ia komedi ngasuh ketawa gerenti aku ka upload ia ga tauka ngoder DVD ari Amazon.
    Jeffery Dean Morgan udah aku meda ia dalam TV serie Grey's Anatomy. Tang ukai permanent tang suah jadi guest star laban ia melakun jadi siku ari pesakit ka mati(on his dying bed) ke rindu ke jururawat ke ngubat/ngintu ia dalam serie nya. Well, amat not bad...hihihi

    ReplyDelete
  3. Endun, amat rindu aku meda cherita tu! Ila nganti Slumdog Millionaire dah pansut ba dvd baru aku meda. Bisi video nya ba alai aku download video, tang quality enda manah.


    Lyana, cherita tu baka ka meda cherita Made of Honor. Enchanted rindu meh aku meda. Tadi aku nginjau Princess: A Modern Fairytale ari Redbox. Malam lagi meda iya.

    Aku enda enggau orang bepeda ka TV series nya aku tu enda nemu pasal sida Grey's Anatomy tauka CSI ... mina meda American Idol enggau Dancing with the Stars! Ma bisi movie manah ba movie channels, meda ga aku.

    ReplyDelete
  4. Oh..MOrgan nya nama cita ya belakon neh, nemu aku pelakon tu sigi lucu ya tu, sigat pan sigat. sama tua Dor, gila d/load cita.. aku sigi sendat PC ku d/load movie ari Bitcomet. Naka thn 2009 tu aja, aku dah bisi -

    Bedtime Stories,
    The Mummy 3,
    Ironman,
    Camp Rock,

    ..diatu aku benong download Inkheart enggau Secretary. Bisi maioh gik movie ke direquest hubby nggau anak ku, baka American Gangster enggau Hannah Montana the Movie.

    One more thing, enti d/load giga ke DVD rip dijamin puashati, lebih manah ari DVD/VCD ke dijual di kaki lima rega RM5.00. terang ari TV.

    ReplyDelete
  5. Pat, anang enda meda cherita tu enti nuan apin meda iya! Gerenti terhibur! Enti action movie ka agi aku nginjau video, laban ka ninga effect 5.1 surround sound. Enda mar nginjau video ditu, $1.08 semalam. Enti ka nyimpan copy, ngaga copy ga.

    Mummy 3 and Ironman, aku bisi meli dvd. Bedtime stories bedau keluar ba dvd, iya ka bisi available nya enda entu manah quality, ulih video ari panggung sangka aku. Aku bisi download, The Rocker, lucu cherita tu!

    ReplyDelete
  6. The Rocker, au bedau ku d/load.. cherita ke bc patrick dempsey nya udah meh ku d/load last week, MAID OF HONOR.... akaidaii.. best2 quality.. last year nyo jammed PC ku bai ku dload Hairspray, Stay Alive, Hairspray etc.

    ReplyDelete
  7. Apu, aku tegila diri meda Patrick Dempsey! Aku rindu meda watak iya ba Enchanted, and Made of Honor! Aku bisi nginjau video Made of Honor ari Redbox tang nadai ngaga copy, bekareh aku download awak ka ulih meda baru! Heheh. Hairspray nadai aku udah meda. Keda movies, aku nganti aja pansut ba movie channels. Aku bisi subscribe movie package ba satellite tv, so nagang diri nginjau kelalu mayoh video, enggai ka rugi ngapa subscribe, alu nadai dipeda laban samoa movie movie udah dipeda magang!

    ReplyDelete
  8. Anonymous12:48 AM

    Geli ati ku ninga nuan nyebut bisi cerita hundustan. Pei balat amat gak pengaruh hundustan nya, bisi tukar tukar baju sampai 10 kali belagu belanda begulung gulung ba paang rumput? Aku pun baru ninga nama movie tuk. Enti cerita cinta kak ku meda asal ukai horror movie. Tau diuji nuan cerita ChangeLing enggai Gran Torino manah amt. Aku nyabak meda cerita Changeling. Lama udah pansut ba wayang kira movie lamalah beberapa bulan lepas.

    ReplyDelete
  9. Cuthess, anang enda meda nuan cherita tu. Amat rindu meda iya! Bollywood masuk campur laban siko nya nyewa bilik ari sida industan ... iya ngambu sida nya keluarga iya .. nya meh kebuah bisi bollywood dalam cherita tu.

    Ukai cherita seram ka Changeling? Aku enda rindu meda cherita seram. Mayoh amat cherita baka nya diatu.

    Gran Torino manah dinga aku. Agi benong download dia .. lubah amat! Semalam-malam alu ga tembu download!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...