Monday, February 23, 2009

Minggu Pengerai Ngeli

Aku agi ingat maya ba primary school kelia. Tiap kali bisi anembiak ti baru pulai ari klinik pergigian ba sekula bediri ba moa pintu klas kami, bedegup jantung laban takut enggai ka nama aku kena kangau!! Balat ga pengenggai betemu enggau lutur ngeli!

Denice saduai Duncan baru sekali udah betemu enggau lutur ngeli. Duncan nadai beleman, tang Denice alu enda nyadi ... takut alu nyabak. Nyu postpone ngagai bulan siti appointment enggau lutur. Nya pen semadi apai iya mai iya.

Minggu tu tadi sekula sida bisi ngatur Minggu Pengerai Ngeli (Dental Health Week). Tu sekeda gamal project digaga bala anembiak ba sekula sida.



Tiap iko sida ba klas Duncan bisi ngaga poster ngeli.

Maya aku datai ngambi saduai pulai sekula, saduai enggau sekeda classmate bukai bekena ka headgear ngeli.

Bakarauh bala minta gambar!

Ni baka pengerai ngeli kita? mrgreen

2 comments:

  1. aku tu meh antara mensia pengambis ia enggai betemu enggau lutor ngeli. traumatized ari maya aku umur 7 tahun, maya nya aku mukut lutor ngeli ti ngencabut ngeli aku idup2(nadai dibius)...
    nyentuk ke saritu meh aku enggai agai lutor ngeli (sedangkan kenu ko runding ka bekena ka braces)..akai dai...

    ReplyDelete
  2. Haha, enggai enda betemu enggau lutur gigi enti ka bepasang ka braces! Eeeh, ukai nyamai ngetat braces .. lama agi nya! Enggi aku, kapa ngeli nya betingkah dia! Hahaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...