Friday, January 20, 2006

Apu!

Panic endar aku tu tadi .. kumbai aku abis nyau setting aku ba blog tu! Heheh, aku baru udah back up blog aku nitih ka instructions ba Blogger Help. Lama udah aku berunding ka back up bala blog aku, enggai ka dudi hari Blogspot absi modal kah alu nadai agi ulih di kena kitai.

Udah bekau aku macha Encha ti enda ulih muka blog iya, aku pen ngasai diatu meh aku patut back up blog aku .. takut abis nyau nadai temu tunga agi. Rugi asai jam tebasau ngapa, utai di tulis nadai ulih di ambi pulai agi! Heheh. Ngelama tu enti aku bisi bekeritok ka utai ba Blog Template aku mesti muka 2 iti browser, ba page sama nya tadi. Enti bisi salah, agi ga ulih ngena browser siti, save baru, lalu enda lah blog nya nyau ngapa.

Aku nguji ba blog Jewelry By Puteri dulu. Enti nya nyau, enda ngawa iga, laban nya tebal ka agi gambar aja. Samoa ok, lalu udah nya back up Puteri's Musings. Ok, samoa nyadi. Penudi endar blog tu. Enda nemu nama kebuah aku enda nitih pengawa aku chun chun baka ka udah. Issshhh, nyah, nyu ka nyau da! Nasib ulih back, back, back browser, alu tetemu ka original page ba Template, lalu beguai Save Template nya! Heheh, selamat lah aku!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...