Wednesday, January 18, 2006

Meda Wayang

Udah bekau aku ka meda cherita The Sleeping Dictionary, aku lalu bisi ati ngiga cherita Farewell to the King. Aku udah meda cherita tu maya iya pansut dalam taun 1989, tang aku enda ingat agi cherita iya.

Aku ngiga ba Netflix, laban enti sida bisi, aku ka nginjau, tang sayau sida nadai cherita nya. Leboh aku ngiga iya ba internet, aku tetemu ka orang bisi ka nyual video cherita tu ba ebay enggau ba Amazon. Aku endang bisi account ba Amazon lalu leboh meda rega video lama nya mina $2.77, aku lalu ngorder iya.

Video nya datai kemari, lalu malam nya kami duai Doug meda cherita nya. Rindu ga aku meda cherita Farewell to the King tu. Mina siti aja lah, ko jako bala Iban ti enggau hero tu diau, tang rumah panjai sida dia, bisi bechampur enggau baruk orang Bidayuh. Heheh. Doug berati ka sida senapang ti di kena orang beperang dalam cherita tu, lalu meri comment, "Those are authentic rifles for the period". Maklum lah Doug tu orang minat samoa utai pasal senapang! Lalu madah diri ka nulis ngagai Nick Nolte, madah ka how much iya enjoy meda cherita nya. Heheh.

Cuthess, ila aku ngaga DVD copy ka nuan cherita Farewell to the King enti nuan enda tetemu ka cherita tu di Sarawak din. Nganti aku pulai ka Miri ila lah, aku ngepost nya ngagai nuan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...