Friday, January 20, 2006

Knitting

Sekeda kita endang nemu aku rindu begaga ka utai .. baka ngaga gelang, antin, tenggak ngena marik enggau kristal. Aku rindu mega ngaga quilt (pua tampung seribu), ngerinda lalu diatu bisi nguji knitting! Heheh, kelia aku endang bisi udah nguji knitting tang lama udah enda nyau enda ingat agi. Bedau lama tu tadi aku meda scarf di gaga kawan aku ngena chara knitting. Aku alu ka ga ngaga scarf baka nya!

Bisi lah aku tu, bebeli ka knitting needles, enggau benang kena nguji knitting. Aku diatu benong ngaga scarf, simple aja lah, kena nguji lalu mulai ka pengingat chara knitting serta belajar ka chara tauka stail ngeknit. Au, Grace, ingat aku nuan minta gaga scarf! Heheh, aku udah bisi idea .. ila nuan meda iya!

Tu gamal scarf ti benong di gaga aku. Segulong agi benang, tembu iya. Maya iya tembu ila, hari pen enda chelap agi! Heheh.

6 comments:

  1. apu puteri manah amat utai digaga nuan.aku bisi ga meda quilt ke digaga nuan..rindu aku meda.aku pun rindu begaga ke utai bakanya.aku bisi ngaga pua tampung seribu tang meh udah angus sayau aku meda nyalah pua ti paling manah digaga aku seingat aku corak ya pun kacak nyau ka tembu sarinya tinggal ngaga tisi ya agi.aku bisi ngaga utai ari manik mega puteri-kotak tisu,beg,bakul(mit n besai),bala jelu maioh agi tang udah dianjung aku pulai ke rumah panjai magang mina kotak tisu siti aku bisi nya pun dah diambi boypren aku engkah ya ba kereta ya.aku mega bisi nyulam puteri baru taun lepas aku ngaga ka beri aku ngagai mak aku maia birthday ya udah siap besai amai nayu ka setaun aku ngaga so diatu aku ka nyulam gambar gereja bedau mula agi..hehe.ila aku mantai ke gambar utai gaga aku enti aku udah expert nyimpan gambar ba blog aku nganti kawan aku ari miri datai ngajar aku hehe..

    ReplyDelete
  2. wah, boleh tahan nuan kerja tangan! Aku mina naka nya aja meh utai di gaga aku, lebih agi ari nya aku enda. Sulam nya cross-stitch kah? Aku nadai minat ngaga cross-stich.
    Nuan enda nemu upload gambar ngagai blog nuan? Bacha aja tutorial dia, nemu nuan, nadai pedis.

    ReplyDelete
  3. nadaila mimit2 aja nya pun belajar mula suba nyau pedis jari aku bila da lama mimit nadai pedia.au sulam nya cross-stich meh..aku suba pen enda minat tang meh selalu meda enggi kawan aku manah amai ka ga nguji ngaga..aku belajar suba ukai bisi ngambi kerja indu pun lain ari orang hehe..em aku bisi ngoder buku ngaga quilt puteri bedau datai agi..

    ReplyDelete
  4. Aku pen rindu meda cross-stitch digaga kawan aku tang aku enggai nguji .. engka baka belacan gamal iya ma udah tembu! heheh.
    Aku mayoh kain kena ngaga quilt, tang nya meh, kiroh ngadu quilt orang nyau nadai hari kena ngaga enggi diri empu. Sahari tu aku bisi bejait mimit, lama udah quilt nya enda tembu tembu.
    Aku mayoh bup quilt, magazine quilt meh .. ditu samoa utai bulih

    ReplyDelete
  5. ya ka nya ku meda quilt ke digaga nuan manah amai cute2 o.jeles aku meda..ditu susah mimit ka ngiga kain kena ngaga quilt.jeles aku meda nuan ngena mesen ngaga quilt nuan.sida meli ari nuan ka? ni enda rindu ati..enggau aku utai ke digaga mina barang ke digaga ari manik aja bisi jual lebih agi kotak tisu ka ornag ditu meli ya.enti dibai ke rumah panjai sida ka minta digaga ke bisi ka meli tang meh enda ulih mar nyual dirumah panjai nemu aja la kitai kan..diatu bedau agi ngaga utai aku..

    ReplyDelete
  6. Aku mina nyait top stitch aja, ngena mesin ti di kumbai long arm quilting machine .. nya biznes aku .. nyait nya aja. Enti quilt nya, endang di gaga customer diri empu .. aku enda ngaga quilt ka orang .. mina nyait utai 3 lapis - quilt top, batting, enggau backing/lining. Ulih nyait ngena sewing machine tang pedis laban quilt nya besai, nya lah orang nganjong quilt sida ngagai aku laban ti bisi mesin besai nya.
    Maya aku di Miri pun taun tu tadi aku bisi meli kain ba kedai ti nyual perengka kena cross stitch enggau quilting .. kain di import ari Japan enggau US .. RM28 semeter abis murah.
    Manah utai di gaga nuan bisi di jual! :-) Nya lah org di rumah panjai enda ulih nyual kalu mar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...