Saturday, January 14, 2006

Insomnia

Insomnia, jako English, reti nya mata enggai tindok. Berapa malam tu udah, enggai entu tindok mata aku .. mina lelap enda lama udah nya tedani. Lama udah aku enda baka tu. Amat merinsa asai tubuh enti mata enggai tindok ... semadi ka dani pagi hari. :-(

Aku enda entu ka bepakai ka ubat ti tau nulong kitai tindok, laban enti udah makai ubat tu, tindok tentu tindok, tang tindok nya enda jenak, kelalu balat bemimpi! Siti ti ngasi ba aku .. ubat allergy. Enti aku udah makai ubat tu, jenak tindok, asai ka enggai dani ma udah pagi hari! :-) Ka pen enda, anak dua iko, kaung kaung minta pansut ari bilik! Ni ka minta tusu!

Sekali aku amat amat insomnia .. tiga bulan mata aku enggai entu tindok. Macham macham utai di uji .. ngirup teh leka lotus (lotus seed tea) meh aku. Mina sahari dua aja iya ngasi ba aku, udah nya enda ngasi agi. Pengujong iya aku meli ubat ba pharmacy, ubat ngasoh tindok, tang pharmacist mina ka nyual 3 leka aja sekali .... enggai ka ubat nya kena munuh diri kenu! Chissss .. kitai ka tindok ukai munoh diri .. hahaha. Maya nya aku gawa ba Vietnam.

Engka malam tu aku makai ubat allergy aja. Berapa minggu tu udah isi aku nadai gatal .. hari udah chelap lalu bisi embun, reti iya enda rangkai asai isi. Engka gari di kena aku sahari tu ngasoh isi aku bisi gatal. Sambil ngubat isi gatal, ngubat mata enggai tindok meh aku ma bepakai ka ubat allergy nya.

Selamat malam ka kita samoa! Arap ka tindok jenak serta nadai bisi mimpi.

1 comment:

  1. Selalu amat ka tindok....
    Pukul 9 mlm,dah anyut..zzz..
    tv ka meda aku.
    Mata manok!
    Tang leboh bisi masalah, nemu ga mata..terkebil-kebil sampai pagi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...