Wednesday, September 21, 2011

Entekai



Galak amat entekai di tanam kami taun tu! Agi mayuh iya ke benung mansau ba randau pun entekai ba kebun kami dia.

Amat enda alah empa meh pemayuh entekai kami tu ila! Nya meh aku begiga ka resipi kena ngabis ke entekai. Ukai enda gaga agi ati meda kuih bingka entekai nyadi kemari! Belauk ke entekai enda ibuh disebut - nyu beturut hari ke makai lauk entekai! Kami duai Doug sama rindu makai entekai, apa agi entekai nya manis amat. Iya ke manis nya endang ari leka dibai ari menua.

Ku Doug, sebedau iya jadi ke aku endang amat enda kala makai lauk entekai. Mina entekai ba pumpkin pie enggau pumpkin soup aja! Ukai main agi iya besebut ke penyamai lauk entekai ke dipanduk aku! biggrin

Au meh, belauk entekai belama meh kitai seagi entekai nya bisi!

5 comments:

  1. hahaha kumbai enda nyamai lauk entikai ney wai. Daun entekai nyamai, bungai entekai nyamai, slurrrrppppp. Lemai pagila sanggup ku lepak ke pasar tani putra jaya kin ngiga daun entekai. Dia maioh engau selalu bisi bejual sayur kampung kitai. Ngelama tu tusah ka kia laban sida anak ke tuition lemai. Tu anak dah abis exam panjai kaki aku hehehe

    ReplyDelete
  2. Amat nyamai magang daun, bunga enggau buah entekai neh! Aku baru tu tadi ti ensepi bunga entekai! Amat enda nemu bunga nya tau diempa ngelama tu! :-) Balat ngenyauh nuan nganjung diri ngagai pasar tani di Putra Jaya, indai dara! Ka pan enda, nyawa dah tenguk neh!

    ReplyDelete
  3. Alit ati aku wai puteri...kati leka entekai kitai menoa to ka tumbuh ba endur din neh?????

    ReplyDelete
  4. Sigi ka leka entekai menua kitai tumbah ba menua kami ditu EKI. Panjai summer kami ba California .. endang chukup macam sayur ke dikerindu kitai Iban bisi ditanam orang ditu. Mayuh bala ari menua Laos bekebun ditu.

    ReplyDelete
  5. Auk pia y, enti bakanya enda pedis begiga ka lauk din neh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...