Tuesday, September 06, 2011

Gred Tiga



Sahari tu hari keterubah Denice saduai Duncan niki ngagai Gred tiga. Lama endar saduai udah nganti hari tu! Gagit amat orang ka nurun sekula! Aku pan gagit saduai berengkah sekula sahari tu. Lebih tiga bulan saduai kemisi musim panas. Lelak rah rah belara ke saduai! redface



Tengah hari tu tadi, baka taun ke udah, aku nulung ngemata bala nembiak maya sida bemain udah ke makai tengah hari. Sekula nya sigi enda besai, nya meh aku berati ke mua nembaik ke baru ngambika ulih ngingat gamal sida. Taun dulu, enda aku tingat ke nama semua nembiak dia, nya meh taun tu aku deka nguji ngingat semua nama sida.

Enda meh aku ulih bejaga jauh malam agi enggai ke pedis dani pagi siti. Demalam puas aku ninduk ke diri - kelalu tumu, enggai mata dibai tinduk tumu! Enti enda chukup tinduk, mood ga enda manah, alu ga nganu orang! twisted

Arap ke taun tu, taun ti mai berkat ke saduai. Amen!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...