Tuesday, September 13, 2011

Pengawa Hari Enam



Maya bala nembiak kemisi musim panas tu tadi, suah endar aku nyebut ka mai bala bejalai ba Consumnes River Preserve. Tang alu ga enda! Nya meh hari enam tu kemari aku mai bala bejalai kin. Hari manah amat ga lemai nya, enda entu angat alu bisi endar asai angin muput.

Sida burung bangau, sida itit endang semampai bisi dia. Musim gugur tu lagi baru meda sida ansa enggau itit rami agi dia. Iya ke dianti aku ninting taun iya nya burung Sandhill Cranes. Rindu amat aku meda burung tu!

Umbas iya ga pengelama kami dia, kiraka mupuk petang hari kami ti pulai ari nya. Kapa agi ngira berapi udah kitai ti pulai bejalai! Nyau kami menyanak nganjung diri makai ba restoran Cina. Dulu aku telipun ngasuh sida nyendia manuk guring ke aku! Enti ngudar lauk nya maya ke udah din, lubah endar lauk nya datai laban ukai nya jampat nguring manuk!

Au, nya meh pengawa kami menyanak hari enam tu tadi! mrgreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...