Thursday, September 22, 2011

Tomato & Entekai



Amat enda alah empa pemayuh tomato kami taun tu! Bansa ke ba gambar aku tu enda ngemayuh bansa iya ke panjai. Enti iya segala baka tu nyamai amat dikena ngaga lauk di isi sida manuk pepat tauka sebarang dagin bukai. Kami duai Doug mina makai tomato berisi ke dagin manuk kulok tu demalam. Enda ibuh makai asi laban tu aja udah kenyang perut!

Lemai tu makai sardin ikan alu di gulai enggau tomato mega. Nadai lauk bukai kami duai Doug lemai tu - ikan sardin gulai tomato enggau lauk entekai. Ituk endar aku nyebut pemanis entekai aku nya. Amat enda lebu mai leka ari Miri taun nyin kemari!

Enti tulang rajin, ukai nya nadai resipi ti beguna ke tomato! Tang nya meh tulang ke buruk! mrgreen

3 comments:

  1. hello puteri....selamat berkelala...aku nyukong nuan 101% wai...anang sekali-kali ngelengka ka bansa kitai iban...enti kitai enda ngemendar ka bansa kitai...sapa agi...rindu amai maca ensera nuan...bedau lama kami pan bisi nanam entekai di kebun..

    ReplyDelete
  2. Selamat bekelala EKI! :-) Ni manis entekai ditanam nuan? Manis amat entekai ari Msia! Chukup gaga aku meda sepun ari leka ditanam laki aku idup alu mayuh amat buah iya dia!

    ReplyDelete
  3. manis y entekai kami...mali bula...nadai enda orang muji....anang2 leka entekai kami ti dibai nuan kin...ha ha ha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...