Thursday, December 29, 2005

Bedau Ulih Bekaraoke

Asa asa asai ati ka bekaraoke. Speaker udah ga di pasang tang maya masang microphone nadai pansut nyawa ti ka belagu! :-( Bisi lah utai dia enda betul di pasang, engka meh nya.

Aku bisi macha pasal speaker ti dikena bekaraoke .. paduhal enda sebaka enggau speaker ti dikena kitai ninga muzik tauka meda video/DVD. Enti udah munyi nya, enggai aku masau speaker dikena aku meda DVD, enggai ka pechah lagi laban nyawa ti kelalu inggar!

Enggai nyadi enda ngiga speaker bukai ga aku ti tau di kena aku belagu karaoke! Apu, nyau besai endar belanja tu ila laban ti ka bekaraoke! Udah bisi speaker, enggai enda bisi mixer ga ... aisey. Bepeda ka katalog meh aku tu ditu, aisey, enggai enda ngeluar sekurang kurang iya $400! :-( Ti tak bisi endar nyawa dianjong belagu enda ga ngawa! Hahaha!

Enggai alah bulu, Cuthess udah mai aku bepekit belagu! Kapa enda mantai nyawa semadi nadai! Heheh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...