Saturday, December 03, 2005

Pengawa Aku Sahari Tu

Sahari tu hari pengada aku. Tumu pagi, Doug, meri aku card serta gelang emas. Enda kala tudah bebeli barang kemas ka aku! Keterubah iya meh tu!

Sapa enda lembut ati nerima pemeri baka tu? :-)

Malam tu tadi aku enggau bala pangan aku bisi begempuru makai, sambil ngintu hari pengada aku, lalu bisi mega ngumpul duit kena di derma ngagai World Vision. Duit ti di gumpul nya di kena meli siko unta ka orang di Afrika. Orang ti nerima nya ila, World Vision ti nentu.

Kek di gaga Kathy

Kami bela mai roti (biscuit) ti di kunsi enggau pangan diri. Rindu ga ngasai roti di gaga bala pangan.

Sekeda roti di gaga bala pangan ti sempat di bai pulai

Aku sempat mega ngajar bala ngaga gelang ngena kristal Swarovski. Tiap iko pulai mai gelang ba lengan diri. :-)

Paula ngeringak ngaga gelang

Endor kami ti begumpuru nya, iya nya ba rumah Kathy. Rumah iya endang udah di ias ngena decoration Krismas. Rindu endar meda.

Rindu meda rumah Kathy - udah bisi hiasan Krismas

1 comment:

  1. Happy Belated Birthday to you... I was too weak to read the blog over the weekend.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...