Friday, December 02, 2005

Makai Malam

Kenyang endar aku malam tu! :-) Pagila hari pengada aku tang laban aku bisi pengawa lemai pagila kami menyanak nganjong diri makai ba restoran china malam tu. Ba penemu aku, restoran china tu paling best ba Sacramento! Heheh.

Enti kami makai ba restoran tu enda tau enda ngudar undang di goreng enggau chabi gadong enggau garam! Nyamai endar! Keruk endar datai ka chabi iya keruk.

Kami bisi ngudar kerang campur sos kacang chelum.

Sayur enda tau enda bisi mega, sekali tu aku nguji tugey kachang peas di champur enggau teluk masin. Nyamai! :-)

Tu gamal Denice makai tugey peas ngena chopstick. Pama iya, baru nguji ngena chopstick ... tanda iya nya bisi darah china! Heheh.

Duncan mina kenyang diri makai sup kusong enggau asi.

Selamat Hari Pengada Mommy! :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...