Thursday, December 22, 2005

Lagu Iban

Rindu endar ninga lagu Iban ari Jukebox Vynne. Terima kasih, Vynne. Bisi ga teperindang enggau tepantup mimit ati ninga munyi lagu bansa diri empu. Ditu sapa ti enggau bejako Iban? Enti bisi pen mina bejako dalam talipon enggau bala apai-indai, enggau sida ipar. Bisi pangan Iban ditu tang nya meh ukai tak semak alai diau! Nyin seberai benoa sepiak nyin ti alai (Maryland)! Bala anak di bai bejako Iban bedau ga nemu nyaut kitai!

Vynne, anang enda nambah koleksi lagu dia. Sintimintel enggau lelengau asai ati. Heheh. Bah, dini alai aku ngiga lagu Iban kena aku bekaraoke ditu? Vynne, ulih ngaga musik kena aku karaoke ditu? Heheh. Aku bisi download musik Krismas kena aku karaoke ditu .. baru iya nemu bisi alai bekaraoke ba internet!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...