Wednesday, December 07, 2005

Enda Rindu Nganti

Tengah hari tadi, aku ka farmasi, ngambi ubat hydrochlorothiazide, ubat tinggi darah. Kemari aku udah talipon .. refill prescription. Ditu kami tau ngena talipon, enti ka ngambi ubat .. ubat endang ti dempa ngelama tu, enti ubat nya udah ka abis. Tang ukai mensia ti enggau bejako ba talipon nya ... computer! Nuan mina nitih ka instructions .. tekan nombor pesakit (kad insuran), tekan nombor bansa ubat ti deka di ambi .. udah nya hari siti, ubat nya tau di ambi ba farmasi. Ko nyawa ba talipon nya, aku tau datai udah pukul dua tengah hari.

Aku datai ba farmasi, nyau ka pukul 2.40 .. nganjong diri ngagai kaunter, ko indu ba kaunter, ubat aku bedau datai. :-( Iya tau nginsil order aku nya, lalu ngaga baru .. reti nya ba farmasi nya alai sida ngisi prescription aku nya ... anti 15 minit ... apu, boring endar! Enggai ga aku nganjong diri shopping dulu, enggai ka enda ingat pasal ngambi ubat nya lagi. Nganti meh aku dia, bisi setengah jam aku nganti dia. Nya utai ti enda dikerindu aku .. nganti!! Masau jam aja. Tegal ti nganti nya tadi, nyau beguai-guai ti shopping udah nya. Enggai ka laun ngambi anak pulai sekula lagi. Ujan agi hari maya pulai .. jalai pen nyau penuh enggau orang pulai kerja ... essshhh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...