Tuesday, December 13, 2005

Biskut Nescafe

Kemari tengok endar asai ka makai biskut ti selalu dempa ba Malaysia baka sida Tat Nenas, Kuih Bangkit, tauka Kuih Makmur. Aku bisi ngaga Kuih Makmur kutai, tang udah abis dempa. Keterubah aku ngaga Kuih Makmur, enda entu nyadi laban salah tunyau. Stail tunyau aku baka ti ngaga pastri! Ni ka sama asai iya! Heheh. Ka pen enda nunyau baru .. nya baru nyadi tang enda entu sepur .. nyamai agi enti sepur tauka lelak dalam nyawa.

Pagi tadi aku ngaga Biskut Nescafe. Resipi tu di temu aku ba www.resepi.mesra.net Meda nya enda mayoh macham perengka di guna kena gaga iya, ka aku nguji. Nyamai ga ah, heheh, taja nya baru iya nguji resepi tu.

Di menoa kami ditu, baka kitai di Malaysia din ga, ma musim Christmas begaga ka biskut bala mensia. Puas ninga ba radio pasal begaga ka biskut, nyau ka ga asai ngaga, tang biskut stail kitai Malaysia. Biskut orang ditu kelalu manis. Ka tingkil asai ngeli ma makai biskut di gaga sida! :-(

Tu gamal iya udah tembu, sebedau di simpan dalam oven.


Ahh, tu iya udah mansau! Nyamai! :-)

Kitu meh kita, ngabang ngagai aku ditu! Biskut udah bisi, ai bisa pen bisi. Enti enggai ngirup ai bisa, ai bukai dalam tin bisi meh!


1 comment:

  1. nyamai dipeda, nyamai diempa. Ka ngasoh ngirum... ulih digaga kediri empu ga.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...