Thursday, October 04, 2007

Angus!

Ahhh, tu penyadi roti (garlic bread) enti kelalu gian nunga computer! Asai ka enda lama aku dudok nunga computer, udah nya ngabas roti dalam oven. Aku mina ka ngangat ka roti nya tang engka oven nya kelalu angat.

Issh, nadai aku muai roti nya. Kikis aja ka chelum udah nya tau diempa! Kekeke. Nyamai diempa pagi hari enggau jus!

Kurang endar aku update blog tu. Aku tepaksa concentrate ba blog siti nyin laban mayoh paid post ditulis. Paid post mesti diselang seli enggau personal post. Tambah mega, aku nguji improve Google Page Rank blog nyin. Enti page rank aku tinggi, mayoh agi peluang paid post ti tau ditulis aku. Enda samoa paid post ti bisi dia tau diambi aku. Tiap iti paid post nya nitih ka criteria ti diletak pengiklan.

Diatu tiap iti post ditulis aku terus di auto approve. Reti nya tulisan aku tu kira manah. :-) Bersemangat laban nya! Aku enda teranti blog aku siti da agi Puteri's Musings 2 , chukop tiga bulan awak ka aku ulih submit blog nya. Dua iti blog, reti nya mayoh agi post ulih ditulis, mayoh agi ka duit diulih! Hahaha.

7 comments:

  1. kah kah kah...bekenyak meh mega rupa bubur anak aku selalu lalek nunga komp.terpaksa nyumai baru....

    ReplyDelete
  2. Amat enda lama ga tadi tang laban oven nya angat and also atas garlic bread nya bisi minyak ..butter so jampat lah iya angus.

    Computer aku ba dapur, nyamai ga enda kala ga utai pandok aku sampai angus!

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:44 AM

    eheheh aku bisi kes kena doris..kelalu rindang bercomputer..aku ngaga cucur sweet potato..ubi ti kaler orange nyak dehh..tang ubi nyak di boil aku setengah masak dulu..sekali nyau ukai setengah masak..ai nyau setengah..ubi nyau ka nyadi bubur..nasib periuk enda angus..semadi aku ninga munyi mersihhh periuk hahah..naka mehh lalekk

    ReplyDelete
  4. ehhe aku pan selalu..enti meda cita korea ke nya sabak sabak ..manok digoreng pan angus..ahha

    ReplyDelete
  5. apu, nyau angus utai dipandok laban temu rindang meda cerita korea! Heheh, cerita korea dibeli aku kutai alu bedau dipeda!

    ReplyDelete
  6. Apoooo nama utai ka chelum bekenya sist/

    ReplyDelete
  7. Mac, nya garlic bread angus! Extra flavoring! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...