Wednesday, October 24, 2007

Udog


Ni betul? Udog tauka ukoi? Heheh. Ko kami ukoi. Tang kadang kadang ka ga ngenduan bala bakih ti ngumbai ukoi udog.

Aku tepeda ukoi tu maya kami ka meda Farm Show bulan nyin tadi. Nadai memunyi tudah dudok baroh kaki orang ka empu iya. Balat ga ngenyai gamal ukoi tu, ko aku bejako dalam ati diri. Ngeli ayan, moa gamal ka ngerising.

Pelaba aku ba orang ka empu ukoi tu sigi sigat endar gamal anak ukoi iya. Orang putih sigi sayau amat ka jelu ka ditupi sida. Datai ka dibai tindok sama atas katil! Cheeessss! Nadai aku ka begulai enggau jelu tindok! Mina agi mit suba rindu bebai ka mayau tindok!

Enti kami bisi nupi ukoi dudi ila sigi diluar din meh alai iya diau. Tang tentu lah aku nyendia alai ka manah alai iya diau. Kasih tudah chelap maya musim chelap enti enda diberi langkau iya empu. Enggai aku ngasoh iya dempa nyamuk maya musim panas. Taja kami ditu nadai penyakit dengue tang kami bisi penyakit dikumbai West Nile virus, dibai nyamuk. Tau mati jelu enggau mensia enti kena gigit nyamuk ti bisi mai penyakit tu.

Mayau sigi enda ulih kami nupi. Doug allergic amat ka mayau. Ngasoh mata iya berai, idung beingus enggau engkasi, alu sendat seput.

Ni kala kita ninga tauka meda ba TV pasal World's Ugliest Dog Competition? Akai nya baru jai gamal ukoi ti dianjong betanding. Endang ka mutah meda gamal ukoi ti bulih lumor satu! Heheh.

Peda nuan nya? Enda ka mutah nuan meda ukoi ngenyai nya? Ka nuan merap ukoi gamal baka nya? Tak bisi kurap gamal isi iya! Pala baka ka bisi jambol. Sekeda ngeli nadai agi. Mata enda entu meda. Kasih tudah.

Naka tu aja cherita semadi nadai sekali tu! Bye bye.

8 comments:

  1. Ko menua kami kulu kin udog nya sigi selalu disebut,enti pulai ke Bintulu tauka miri mayuh gik nyebut ukoi.Apooo nama teruk endar gamal udoknya nyau nadai bulu,udah kelalu tuai pia.

    ReplyDelete
  2. apoo...ukui ke antu nyak??

    ReplyDelete
  3. Pat, kasih tudah dikumbai nuan antu! Kati ko enggau meh, sigi udah nasib iya jai gamal! Heheh.

    Mansa_aja, amat munyi ko nuan, tang org menoa apai aku nadai ngumbai ukoi udog, sigi ukoi nama jelu nya.

    ReplyDelete
  4. eee.. geli aku eda. enti uduk ke baka ke ba gambar d baruh nya d sua agai aku. bisi ari luput aku meda... seram aku meda...

    ReplyDelete
  5. stedy spelling Udog Puteri neh.. ehehee

    ReplyDelete
  6. Mac, kati ko spiling iya deh? Aku main sangka aja! Heheh.

    ReplyDelete
  7. Anonymous8:50 PM

    Puteri..teperindang amat aku macha cherita ti di tusi nuau kelebih agi cherita pasal jelu. Sigi tusah ka menu nama ti betul antara ukui tauka uduk.. enti kitai ninga cherita tuia dulu kalia tauka pengingat tuai, sigi 'uduk' orang ngumbai iya tang maia aku ka agi besekula suba, pengajar madah cara ngagau jelu nya 'ukui'.

    ba runding aku, bahasa iban chukup manah sereta lembut tang enti kitai meda gaia pendiau bala iban kemaia ari tu..tusah amat ka meda bala enembiak bejako sereta nulis tauka ngija dalam bahasa iban enggau betul sereta menyana.. Sebedau tu, bahasa iban semina dipelajar nembiak naka tingkatan 3 aja tang diatu perintah udah ngankat ka bahasa iban lalu nembiak ulih belajar bahasa iban maia SPM..IDUP KENYLANG, IDUP BAHASA IBAN :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous, anang ketawa nuan meda tulis Iban aku. Aku nadai kala belajar Bahasa Iban, tambah mega diau ba nengri nadai begulai enggau orang ti nemu bejako Iban tulin .. nya jako Iban aku ka bangkut mimit. Ngija enda meh aku entu nemu, mina ngarap ka stail tulis Bup Kudus.

    Diatu tulis Iban aku bisi pama mimit. With enough practice, eh! Kati ko spiling ukoi ka bendar? Ukui or ukoi? Udog, nya nyelai peda aku, tang enda tepikir ka ngena 'k' instead of 'g'! Hahaha.

    Keterubah iya aku berengkah ngaga blog ngena jako Iban, mina berapa iko aja kami ti bisi ngena jako Iban. Diatu nyau mayoh agi peda aku. Encouraged endar aku meda nya.

    Ni nuan empu bisi blog? Madah, ngambi aku nyenguk kin! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...