Thursday, October 25, 2007

Sardine Puff

Aku tengok meda sardine roll ka dempa Pat pagi kemari. Pagi tu tadi aku alu ka supermarket ngiga perengka ti tau dikena aku ngaga sardine roll. Nadai nemu utai ti tau dikena ngaga roll enti enda mungkal ngaga kediri. Aku enggai ngaga pastry ka diri empu laban enda entu nemu.

Ba supermarket kami ditu bisi dijual pie crust (kulit pie), udah digaga, mina nganti ngena ngaga pie aja. Nya dibeli aku pagi tu tadi kena ngaga kulit sardine puff.

Dua keping pie crust dalam kutak tu. Aku mina ngena sekeping, digunting mit, kena ngisi sardine.

Sardine dichampur enggau bawang enggau chabi disirap mit mit.

Pie crust udah di gunting enggau di-isi enggau sardine. Enda entu nemu ngadu manah tisi puff nya!

Nahhh! Enda boleh tahan gamal sardine puff nya? Atas puff nya disapu enggau teluk, ngambi ka tampak kuning mimit.

Tu meh sardine puff dempa aku pagi tadi. Tau dikenyadi eh! Pie crust nya "flaky". Err, enda nemu kati ko nyebut ngena jako Iban, sepur? Aku bisi ngiga recipe kena ngaga flaky pie crust. Ka aku nguji dudi ila.

Nama utai dempa kita pagi tu tadi?

18 comments:

  1. hehehe...enggi aku nak aku ngena bread nyadi crust iya.Bread nyak di flattened lok then engkah sardine lalu gulung.celup ke telur and goreng.

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:58 PM

    Hi Doris, Akai...tenguk eh meda sardine puff nyak. Aku ditu nadai ari endar ti deka begaga ka utai baka nyak. Rosary agi munkang dia bedau tembu. I did 3 but I gave 2 away. Gi sister aku bedau di mail agi ba krismas. Anyway, I was laughing at the Udog post you did. That particular ones does look ugly.

    ReplyDelete
  3. Busy amat nuan, Mag. Sigi baka org kerja full time udah nya involved in kids extra curricular! Mimit mimit lah whatever little time you can fit into your projects.

    Hehe, nya lah siko ukoi nya bulih first place, laban ka sigi jai gamal!

    ReplyDelete
  4. Pat, ngena bread udah nya gulung pen nyadi. Aku panggang, enggai nguring. Too oily.

    Aku ka nguji ngaga curry puff agi. :-)

    ReplyDelete
  5. Hi Puteri,

    Aku diatu under JPA scholarship, nya alai tau terengkah ditu. 3 taun udah JPA nganjong students kitu. Maioh ga private students bukai ba serata Indonesia. Laban murah ngau recognized deh. JPA bisi nganjong students ngagai India also. UNIMAS enda aku nemu. Tang aku nemu UM enggau UKM(i think) nang sigi bisi.

    Mami aku ke ari Niah. Nama iya Rita Sarimah anak Patrick Insol. Bala Rumah Daud kelia. Sapa auntie nuan nya? Aku enda entu ngelala kaban ari sepiak Mami aku, tang enti aku nanya iya engka iya nemu.

    The fridge's a beauty, neh? Hihi. Apu best amat bisi chest freezer nya! Ulih kena nyetok ice cream!

    ReplyDelete
  6. Apu, Sudan, anak Rita Insol, nuan pia?! Patut lah aku meda tak bisi gamal Rita maya aku meda gambar nuan! Amat manjong aku macha nama indai nuan!! Rita was my classmate in Tanjung!! Heheh. Imagine nuan in university whereas anak aku baru 4 years old! Tell your mother we "met"!!

    ReplyDelete
  7. Apu, mit amat dunya tu! That is so cool! Hehe. Legi aku madah ngagai Mami.

    ReplyDelete
  8. Yes, tell you mami! Padah ka iya, Doris. I don't know if she knows I now live in the US. :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:35 PM

    Sedap amat sardine puff nyak ehhh..

    ReplyDelete
  10. oklah nya puteri. janji dapat d pakai. tapi sedap mai lah gamal puffnya. post ke kami kitu neh sekeda. hehe

    ReplyDelete
  11. Hi Puteri,

    Aku tu Maie, madi Sudan, anak Rita ke paling tuai. Haha. Aku suah diri macha blog nuan, but enda kala nyangka that indeed the world is a small place. Aku baru udah bejako enggau mami ku ba talipon, nyak ya madah ka aku excitedly pasal nuan. Sigi ngelala iya nuan ko iya, agi ba Tg suba seduai sigi sama rindu macha bup. Sama bookworm baka iya ko iya madah ka aku. Wow!

    ReplyDelete
  12. Dor, nuan nya padu hal. Bc la aku macha blog nuan, aku nemu ari bala anak aku. Tang gamal nuan diatu udah bc lain, kuyu nuan nyau lepu-lepu, suba agi sekula naka pengemit tubuh nuan. Aku pia meh Dor, mansang sideways diatu. Well am I pleased to meet you again - arapka tua ulih rekindle old friendship. Yes, peda nuan aku udah bc anak dara, anak tuai aku Daphne Maie, ia final year ba Glasgow and Erica Sudan - udah temu nuan. My youngest is a boy, he is Gavin Man and 16 years, ba Form 4. And Apai Maie (Gima Uji) sigi the one and only sulu ati aku suba meh, maya kitai Form 6. Nuan enda kala meda laban ia senior kitai ba Tanjung, maya kitai din ia ba UM. Kami duai betemu baru maya aku masuk 1st year ba UM in 1981. Kati ku urang tuai, asap lia udah begulai? We got married after I graduated in 1984. Aku gawa ba Miri enda lama, udah nya pindah ke Bintulu in early 1986.I left Judicial in late 1989 and joined Bintulu Port.Been there since.Apai Maie is also with Bintulu Port - he is in HSE and aku ba Corporate Planning & Business Devt.

    Manah amat gamal bala anak nuan. Pelaba aku smart baka indai sida ia seduai ia. Ingat nuan ke Cikgu Musa ke ngajar kitai GP kelia... that was our favourite subject neh, laban tua sama udu macha. Do you still read? I do, and diatu laban udah tuai enda macha romance agi, well, agi ga, tang limited to books by Judith Mcnaught.

    Kati kita enda kena fire ka balat amat nyadi di California? Aku enda tentu nemu location endur nuan diau- 11 years ago bc aku ka LA, dua minggu diau ba hotel di Westwood laban Apai Maie bc attend senior management programme ba UCLA. But the places we went to were all the tourist spots. Aku arapka kitai menyanak selamat, nadai apa nama. How's your parents?Indai aku agi sihat amat, ia 77 taun tu and diau enggau akak aku ke tuai (Bulau/Jacinta). Kami menyanak selalu ga ke Miri suba once a month laban nganjung Igat aku ngagai Dr Aziz ngaduka ngeli ia. Diatu a few months sekali.

    Kirum tabi ngagai laki nuan and bala anak nuan.

    Malam kami ditu, pukul 8.45pm.

    God bless you.

    Rita

    ReplyDelete
  13. Rita!! Amat lama tua nadai kala betemu! Since kitai badu sekula kelia.

    Lain gamal aku peda nuan? Heheh, gambar nya enda entu terang, and munyi ko nuan, lebih agi berisi moa nya! Ukai mina berisi, tang ngerdut mega! Hahaha!

    Nadai kami ditu ampit kena api. Kuh semangat, ukai minta! Maya nuan kitu kelia, way before my time. I moved here in 1999. Nadai nyangka diri ka pindah ka menoa kitu, eh.

    Amat dara endar anak nuan. Sama taun meh nuan niri rumahtangga enggau Jane Donald, 1984. So your oldest daughter, Daphne, she must be about 23 now? Lebih 20 years nuan udah married! Banding enggau aku baru ga 8 taun! Better late than never, eh! Heheh, nadai peguai! Anak agi mit, keeps me young, or possibly lead to an early grave? Heheh.

    Nadai entu hari macha bup agi, tambah mega rindu agi nunga pc, betulis ka blog. Bisi kala ngabas English blog aku? Actually I have more than 2 blogs.

    Update selalu blog nuan, ila aku ngabas selalu agi!

    Happy to be in touch with you, Rita! Made my day macha comment nuan pagi tadi!

    Take care and God bless.

    ReplyDelete
  14. Daphne, maya aku ngecheck blog nuan bisi ka aku tepeda ka similarity nuan enggau Sudan. Aku bisi nyangka Sudan nya anak Rita!

    Thanks for reading my blog! Heheh, ila aku ngabas blog nuan saduai Sudan suah agi.

    ReplyDelete
  15. Debbie, umbas iya ga penyamai sardine puff nya. Akai enda ingat ngiga sardine ba supermarket tadi. Agi belala, eh!

    Green, enti aku ngepos nyau ukai sardine puff agi penyadi iya! Bisi tumbuh utai ba sardine puff nya!

    ReplyDelete
  16. Wah, PUteri ngaga pastry puff, maioh dah urang ngaga i'm so happy, a hassle free recipe.

    aku enti for brushing ba atas ya, normally i make mixture of melted butter and egg yolk.

    very shiny puff comes out from the oven and it smells intriguing too.

    ReplyDelete
  17. Pat, ngena melted butter with the yolk? Huh! Aku ngena whole egg! Hehe. Ila meh aku ngena method nuan.

    ReplyDelete
  18. Puteri enti nuan ka ya cantik jelita gik, nuan brush melted butter nya leboh puff nuan belaboh mansau. brush a layer of it then masuk pie nuan dlm oven, tunu baru 5 minit.

    instead of sardine, u can try to make apple strudels, udah nya sosej digulung, baka aku, tuna mixed with mayo, kari? for instance.

    feel like baking pulai gawa tu legik hahahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...