Wednesday, October 31, 2007

Gamal Hari Sahari Tu

Pagi tu tadi bisi embun. Tu gamal simpang enda jauh ari rumah kami. Ko Duncan, "Mommy we can't see anything." Of course we can! Mina unlih meda kira 200-300 meter, lebih ari nya enda tampak utai.

Tu jalai nuju sekula sida Duncan. Embun enda tebal ba samoa tempat.

Tu parking lot ba gereja/sekula alai sida Duncan belajar. Udah aku ka nganjong Duncan saduai Denice, aku alu ka pasar. Pangan aku indu ari Thailand enggau aku ke pasar sekali tu. Kami duai endang udah besemaya ka ke pasar sahari tu.

Chelap endar ga asai iya laban kami duai sama enda ngena jacket tebal agi. Kadang kadang asai ka moa kena tempias ujan. Penebal asai embun ba moa.

Nadai mayoh utai beli aku sekali tu, mina meli kacang tanah, sayur bunga, buah persimmon, enggau jujube. Kala kita ninga pasal buah jujube? Gamal iya baka epal, tang isi iya baka jambu ai. Asai iya enda ga baka jambu ai, manis agi, enda kelat.

Kacang tanah manah dempa ko sida researchers. Iya bisi ngundan phytochemicals ti manah kena nyaga cell ari penyakit kanser, kencing manis, enggau penyakit jantung.

Lemai tu tadi Duncan berebut enggau aku makai kacang tanah rebus. Nah, enti udah munyi nya, aram kitai sama sama makai kacang rebus!

6 comments:

  1. namahal tebal mai embun nya puteri? permuklaan musim sejuk ke? Kacang tanah rebus n kacang tanah dalam paket sama jak ke khasiat ya puteri? hiks... mayuh mai tai tanya aku tuk... sowie...

    ReplyDelete
  2. auk eh...lapa mayuh berembun nyak?

    ReplyDelete
  3. Pat, enggau Green, sigi baka hari ditu in autumn and winter. Enda entu tebal nya, bisi maya iya tebal amat, mina ulih peda antara 10 - 50 meter depan mata. Enti malam tebal embun, nadai peda utai, keda sampai buka pintu kereta ka meda line ba jalai. Amat dangerous driving malam enti bisi embun tebal.

    Kacang tanah rebus lebih berkhasiat, ko researchers. Alah sida ka goreng enggau panngang.

    ReplyDelete
  4. tumu mai si mummy tok meli ke market ya

    ReplyDelete
  5. Udah nganjong bala anak terus ka pasar. Enda ga nya tumu iga. Ma laun mimit lagi tusah ngiga parking.

    ReplyDelete
  6. Kita din, enti this time of the year, endang sentiasa overcast neh. Kala aku ka England at the end of the year. What a gloomy time of the year!

    Enjoy the sun while it is still there! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...