Saturday, October 06, 2007

Enda Ingat

Kemari aku bisi nulis pasal ngiga chara meda TV ari Malaysia. Laban ka lama udah enda meda, nyau enda ingat aku pasal TV RTM 1 & 2 endang ulih dipeda ba internet. Kebuah aku enda ingat laban suba maya aku ka meda, selalu enda ulih sampai abis. Server busy lah, connection lubah lah .. nyau enggai agi nguji.

Enda nemu nama kebuah tengah hari tu tadi aku tak ingat pasal livestream TV 1 & 2 ba internet. Engka laban aku benong ninga radio Iban tumu pagi ari Sarawak! Lelengau meh nya ka ninga radio enggau meda TV ari menoa!

Sempat meda berita ari Selamat Pagi Malaysia aku sahari tu. Lelengau endar asai ati aku sahari tu! ;-(

Hari Raya tu lagi anang enda enggau meda program hiburan ba TV. Aku sigi rindu meda program hiburan ba TV Malaysia tauka ba Astro. Indai aku enggau aku meda maya aku bisi di Miri ujung taun tu tadi. Apai aku aja nyadi spoiler laban ti ka meda berita tauka bala anak ti enda tau enda meda Disney Channel!

Bisi siti agi tempat aku enda tingat ka bisi alai tau meda TV ari Asia. Aku baru udah ngabas tang TV3 alu bedau ulih dipeda ba tempat nya. TV Indonesia enggau China bisi ulih dipeda. Tang enda free, enggai enda bebayar. Enda berapa! :-(

16 comments:

  1. sida ti masang tv kabel nyak nemu kitai memang minat ka meda cerita asian,nyak iya ka nge charge kitai..tv3 ulih peda ba internet kah?

    ReplyDelete
  2. Ditu bisi ulih subscribe satellite tv package ari Philippines, Taiwan, China, India, Vietnam, enggau Korea. Malaysia enda laku, Indonesia pen enda laku, nadai bisi package ari nyin! :-(

    TV3 private station, so nadai lah sida ka meri free internet livestream. Tang ko website ti sebut aku nya, engka dudi ila bisi, diatu apin bisi, mina ari China enggau Taiwan aja bisi.

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:32 AM

    aku ka enggau meda crita TIBI malaysia..lagi aku nguji

    ReplyDelete
  4. huhu.. enti ba M'sia kapa meda TV1 enda pia Puteri???

    tang leboh jauh ari menoa diri, uhh lelengau waiiii.... meda TV jompot pun ulih merindang ati.

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:54 AM

    Aku selalu ga macha blog nuan puteri. Rindu aku macaha iya, especially, pasal your experience in the US (Galt, CA).
    Nama nuan lelengau ka menua diri pia? Laban aku selalu meda nuan nulis pasal daun ubi, ikan masin, maggi mee, TV Malaysia etc. Enti aku baka nuan, I would adapt myself to the Western food. OMG, there's so much to try, eat, see and to go to. Just last summer we went CA state fair, I got to experience various new dishes.

    ReplyDelete
  6. Sigi amat, Pat, enti ba Malaysia we take things for granted! Tang enti udah jauh, ka lungau pen nemu ngiga! Heheh!

    ReplyDelete
  7. Anonymous, kati nuan enda ngiga aku maya nuan ka CA state fair? Aku nadai kala enggau org ka state fair. Enda tan panas, enggau angat, enggau enda tan begelut enggau org mayoh!

    Enti baru datai menoa ditu sigi excited ka experience new things, nyepi pemakai org ditu, tang enti udah se-umur idup tebela makai certain things, tentu tengok. Ukai enda nemu adapt, tang tengok enggau lelengau sigi enda jauh ari pengidup aku ditu .. nya siti chara aku keep in touch with my roots.

    Enti tetemu ka sida sayur ari menoa asal nadai gaga ga enda mandok lauk ti dikerindu.

    I can only eat so much American food. Take for example, kitai teleba makai mee, tauka roti canai for breakfast, sapa tan makai cereal/cornflakes tiap2 pagi?! Maybe for a week, ulih, udah nya ngiga something else for breakfast. Bacon and eggs, maybe for a few days, udah nya tentu nyawa ka makai asi bubur, tauka mee soup .. nah sayau endar Vietnamese restaurant enda semak endur aku diau! Enti enda kin nganjong diri makai breakfast!

    Nyau ka tiap hari kami makai asi. Enti ka makai western food, nganjong diri makai ba restaurant ga .. kapa kiroh berapi, pandok orang nyamai agi ari pandok diri empu! Anak aku sigi ka endar makai asi. Ni alah bai pulai ka menoa ila, ngiga sida roti paun, tauka ubi kentang!? Ngumba endar, ko sida aki ini ila! Heheh.

    Pasal meda menoa ditu, I think I have seen more of America than the average American. You know lah, enti utai sigi ditu we take it for granted,afterall we know it is there, ni maya ka visit tempat nya sigi agi dia. Maya apin bisi anak nyamai mindah, diatu anak agi mit, ka pedis mimit dibai mindah. Nganti ka meli travel trailer or motor home ila, nya baru raun manah2 mai anak. Udah dalam rancangan! :-)

    ReplyDelete
  8. Enda ingat nyebut tadi, anang enda macha blog aku Puteri's Musings. Mayoh cherita bukai, ukai mina betulis pasal tengok ka makai daun ubi, ka meda TV Malaysia, lelengau ka pulai ... :-) Cherita baka nya mina confined to blog Iban.

    ReplyDelete
  9. Well, Puteri you remind me of my colleague. Ya komen aku, "nuan tu lah enti diau menoa ribai nyamai pengidup laban nuan nang minat western food.."

    Uhh aunty, not really lah ko aku... but western food is my favorite gila babi lar... from pizza, spags, lasagne, steaks, salads, burgers etc...

    ReplyDelete
  10. Actually aku minat makai western food, tapi sekali sekala nemu ga tengok ka sida ikan masin, sida daun ubi, sida nangka muda, sida rojak kangkong ...heheh, meliur aku nyebut pemakai tu!

    Nyamai diau ditu enti minat western food. Apply lah Diversity Lottery. Udah buka diatu .. send in your applications!

    ReplyDelete
  11. Anonymous7:51 AM

    Aku ke ba menua tuk jarang meda tv3 1, 2 n 3 agi. asyik asyik AXN, AND HOME N HEALTH, ti nda travek n living option Discovery Chanel. coz sigi minat program reality tv baka Amazing race, bizzare food macam macamlah.

    ReplyDelete
  12. Aku jarang meda TV, mina meda Dancing with the Stars, enggau American Idol, kdg2 bisi ga meda movie ba movie channels. Enti ka nyebut pasal channels, jauh mayoh channels ba satellite TV subscription aku ditu tang nya meh, mina siti dua aja ka diminat.

    Reality shows endang aku enda minat. Nadai kala enggau meda org meda, mina meda berapa minit udah nya tukar channel.

    Lelengau meh nya laban ka ninga familiar sounds ari menoa. Kita din, ni maya tau meda local TV tauka ninga radio, tang kami ditu enda ulih, nya lah nemu lelengau.

    ReplyDelete
  13. HIDUP INDU IBAN! heheh...pia meh kitai ke jauh ari menoa.. tok meh cara merindang ati ingat ka menua diri. ajar jako iban anak nuan au

    ReplyDelete
  14. Amat ko nuan, Chantique. Sigi darah dagin kitai, enggai nyadi muai culture asal diri empu.

    Anak aku, pasal bejako baru diatu terus mimit bejako English .. enti dibai bejako Iban akai enda temu tunga jako saduai! Ka pedis ngajar jako Iban laban nadai org bukai enggau bejako, mina aku. Tang aku sigi selalu ga bejako Iban enggau saduai, apa agi enti mutap! Heheh.

    ReplyDelete
  15. bisi cara meda tv3 di internet ngena web portal u kami tapi aku enda ingat. enti aku nanya bala bukai dulu auk puteri. enti enda silap aku ulih la. tapi mesti ngena windows media player la... Amat ko nuannya puteri, ujan emas di menua org, ujan batu di menua kediri, nyamai g makai ais batu. wakaka... nadai kaitan
    elo puteri, nama rita...

    ReplyDelete
  16. Eee, amat ulih ka Green? Anang enda madah, awak ka kami ditu enda ketinggalan.

    Amat munyi ko nuan, Green, ujan emas ba menoa org, ujan batu ba menoa diri! Sigi baka mensia, enda ulih puas enggau keadaan diri empu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...