Sunday, November 27, 2005

Bendar Shopping

Demalam kami menyanak bisi keluar makai ba restoran orang Vietnam. Aku makai mee hoon soup bechampur seafood. Doug makai wonton soup bechampur kway teow. Bala anak mutik utai dempa kami duai! :-)

Udah makai kami lalu limpang ba K-Mart laban ti berimbai enggau restoran Vietnam nya tadi. Chukop gaga aku tama ba K-Mart laban ti meda bisi 40%- 50% kurang ba sekeda gari dia. Aku tepeda ka jaket kulit ... 40 % kurang ari rega asal. Chukop gaga aku meda rega nya laban lama udah bisi ati ka meli jaket kulit (lambswool leather). Ngelama tu aku nadai ngembuan jaket ti manah agi di kena enggau gari ti formal. Kelimpah ari jaket kulit, aku mega meli siti agi jaket .. heheh, warna chelum mega. Kebuah meli jaket kedua tu, laban aku mina bisi siti ti kelalu tebal ... pedis di kena enti enda lama ba luar dalam chelap.

Udah bebeli ka sida jaket, dia aku ngiga memory card ka kamera baru aku. Nadai meda ti bansa ka 512 MB, mina ka 256 MB. Leboh ka bepunsin ba electronics department, dia aku tepeda ka Sony player ti ulih endor bemain CD bansa ka CD-R/RW. Alu di beli! Heheh. Bisi ga di binching kin kitu maya main sida lagu Iban. Aku sigi enda rindu bedinga ka lagu ngena headphones .. nadai ulih ninga utai bukai!

Pama ga pulai ari shopping demalam .. puas asai ati. :-) Bisi ga meli utai bukai, perengka di kena bala anak, serta bul siti ti deka di beri ngagai nembiak siko leboh Krismas tu ila.

1 comment:

  1. Nya iya ,,,,sigi bendar bala sida indu shopping maya tu..akaiiiii daiiii ..puas ngaru mata meda ulah shopping ehhh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...