Wednesday, November 23, 2005

Christmas?

Amat tumu taun tu, di peda aku ba sebelah Galt, udah di pasang decorations Krismas. Ngelama tu udah Thanksgiving baru iya pansut decorations.

Enti ba shopping centers din, enda kira, sekeda hari bulan tujuh tu tadi udah pansut barang kena ngerami Krismas.

Ba radio muzik Krismas udah di tebah. Aku rindu ninga Rush Limbaugh ba radio ... ba program iya udah pansut muzik Krismas! Pagila pengerami Thanksgiving. Thanksgiving tu meh di kira iya pun holiday season .... datai ka taun baru.

Peda aku bala ka berandau ba rumahdayak.com udah meh bekirum ka selamat hari krismas ngagai pangan diri! :-)

Eh, aku ka meh enggau bepasang ka decorations Krismas sebelah rumah! Begantong ka api pelip sebelah ruai rumah enggau melit pun kayu belah tanah dia! :-) Enda iboh nganti bulan dua belas!

3 comments:

  1. bedau sedia ka Krismas aku tu... agi segau2....aku selalu nyambut Krismas cara sederhana aja...nurun semayang Christmas Eve... Christmas Day... udah nya bejalai ngagai kawan..ngaga open house sehari aja... Merry Christmas

    ReplyDelete
  2. merry christmas puteri. rindu ati aku maca blog iban nuan. iban aku quite broken and vocabulary limited, tapi setakat iban pasar aku ok. It's here and in hornbill's blog that i learn more. If only there are bidayuh blogs out there.*sigh*

    ReplyDelete
  3. Agus, nuan tau meh ngepun blog jako bidayuh! After that I'm sure others will follow.
    Merry Christmas to you too!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...