Saturday, November 26, 2005

Ngerinda

Puas makai teda manok kulok ... nye enggai asai makai tauka nyium bau nya agi! :-( Di gaga ka sandwich, di gulai enggau mee ..

Kemari leboh Black Friday, aku bisi enggau orang begelut ba JoAnn. Aku ka meli kain batik tang enda tepeda ka kain batik. Engka agi ba orang ti ka meli iya. Iya ga ditu, enti kitai ka meli kain be-ila, kitai alu mai sekayu kain nya ngagai meja alai sales assistant nguntin kain nya ka kitai. Enti mayoh orang shopping dia tentu kain ti digiga kitai agi dipegai orang ti ka meli nya mega. Pengujong iya aku meli kain bisi chorak katun .. ka ngaga quilt ka bala anak.

Aku bisi meli dua gulung benang maya ti shopping ba JoAnn, kena ngaga scarf. Sekali tu aku milih warna ti bisi warna unggu. Ngeringak meh aku sahari tu ngerinda scarf nya ... cheessss ... kati ko scarf nya tak majak kuchup? Heheheh .. di bacha ga chara ngerinda nya, engka bisi salah kira utai dia, nya ti ngasoh iya kuchup! Tanda kitai bedau nemu iga pasal ngerinda meh nya!

Scarf kuchup

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...