Wednesday, November 09, 2005

Kirkwood

Apin lama tu tadi, aku serta 3 iko pangan indu aku bisi nemuai ngagai tempat siti di kumbai Kirkwood. Tempat tu ba bukit din, endang alai orang ka rindu main sukan ski tauka snowboard. Maya kami kin kutai, bisi snow mimit ba tanah, laban dua hari sebedau kami kin, snow bisi turun.

Kami mupok lemai hari lima tang nyau tengah malam maya kami datai din. Kami bisi ngetu makai dulu enggau mega, ngetu laban aku bisi mabok mimit ... jalai bukit, bebelit belit ... :-( Maya aku ti pansut mutah dia meh pangan aku ti benama Kathy sedar ka iya enda ingat mai kunchi condo ti endor kami deka bemalam! :-( Apu! Nikal kami ngiga alai tau betelipon. Puas telipon nadai ga bulih alai tau ngiga kunchi spare. Ka pen enda, laki Kathy betemu enggau kami ba siti tempat alai iya nyua kunchi condo nya. Kasih tudah, driba sejam setengah nganjong kunchi. Nya ti ngasuh kami datai laun ba Kirkwood. Chelap condo endor kami malam nya. Udah ga enda entu nemu masang heating ba condo nya! Heheheh.

Pagi hari enam kami bisi nurun hiking. Tu iya sekeda gambar di ambi maya kami di Kirkwood.


Tu condo alai kami bemalam.

Ari kiba: Aku, Rhea, Kathy, Karen

Rindu meda snow ba tanah.

Tuchong bukit di peda ari jalai endor kami hiking.

Taun baru, musin bunga, dia kami bisi ka ka Kirkwood baru. Maya nya rindu meda bunga pansut ba sebelah tanah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...