Saturday, November 12, 2005

Sale

Sapa kitai bala indu enda rindu shopping? Kemari bisi sale besai ba JoAnn. Bekareh meh aku tu enggau orang begau kin. JoAnn endang endor aku rindu shopping .. endor meli kain kena aku ngaga quilt, serta alai meli marik kena ngaga gelang, tenggak ... Arap meh aku berangkut pulai ari JoAnn.

Dua jam aku bepusin pusin ba JoAnn tang tak nadai siti utai ti narit ati. :-( Engka laban tempat nya nye sekut laban orang. Bingong enggau orang begelut dia. Bisi meh ati aku ka meli bup bejalar ngaga rinda, hehehe, nye enda ingat agi ngerinda! Tang bup rinda nadai on sale. Agi mar. Rindu meda benang kena ngaga rinda .. benang tebal kena ngaga scarf, tauka baju chelap.

Aku mina meli magazine siti, Beadwork: Stringing enggau sepeket pintu tenggak. Asai ka tebasau jam aku ba JoAnn hari nya!

Malam nya mai apai tuai enggau bala anak keluar makai. Makai ba kedai mee orang Vietnam. Aku ngorder sup wantan dichampur enggau kway teow. Ka endar Duncan makai wantan enggau kway teow! :-)

Udah makai, kami alu ka Wal-mart. Aku bisi meli tanjut jean minggu dulu, tang enda entu ngam .. tukar, ngiga saiz ti ngam agi. Aku bisi nuchi gambar ba Wal-mart mega, alu ngambi gambar ti di tuchi nya. Cheyy, nye ka dua minggu baru gambar nya tembu! Enda berapa! Ko jako ka jampat .. di upload online, udah nya ngambi ba Wal-mart, tang aku enda sedar, gambar nya di tuchi ba siti endor, ukai ba Wal-mart, udah nya di anjong kin. Patut lah lama! Ngambi ka murah ko jako tang servis enda berapa! Bisi ga utai bukai di beli ba Wal-mart ... dian bebau wangi (scented candle), lampin anak (Huggies), album gambar (scrapbook), enggau sida roti ka dempa bala anak.

Puas ga ati pulai shopping malam nya, udah bekau ti nadai bisi asil shopping ba JoAnn sebedau nya! :-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...