Tuesday, November 29, 2005

Lelak

Demalam enda entu tindok laban Duncan ti bendar endar batuk datai ka temutah mutah. :-( Ma sakit baka tu iya enggai di tinggal ba bilik iya empu. Enggai enda enggau iya tindok dia ga kitai.

Nyelai endar ga bala anak mit, selalu endar sakit rengak. Tambah mega iya ti begulai enggau anak mit bukai ba endor iya sekula. Bejangkit jangkit penaykit! Kitai besai tuai tu pen kena rampit penyakit sida. Leboh aku betemu enggau lutor apin lama tu tadi, dia aku nanya lutor nama kebuah sakit batuk aku enda gerai gerai - lebih sebulan udah ngenat. Ni nuan bisi begulai enggau orang ko iya nanya aku. Nya ah bala anak aku, ko aku. Sigi iya ko iya, agi mit kelia kitai ti bisi kena penyakit baka nya, diatu enti begulai enggau anak mit, nye kena baru.

Siti agi, enda ngawa sakit enti rajin makai ubat, tang nya meh, nye begagai enti ka meri ubat. Lari ari kitai, monyet nya! Puas ngumbok baru ka makai ubat.

2 comments:

  1. aku kala batuk enda gerai sampai 3 bulan... nyau takut aku. hehehe... nya alai diatu enti sema ka sakit sigi jampat berubat..

    ReplyDelete
  2. heheh, sapa enda takut, enggai ka kumbai orang sakit TB lagi! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...