Wednesday, March 03, 2010

Buring

Buring amat.

Pagi tadi ngelaban ujan nganjung anak nurun sekula. Apin lama aku udah datai ba rumah, kerusi nunga pc apin angat, jaket apin di buka, memunyi telipun. Seketeri sekula telipun ngasuh aku ngambi Duncan pulai laban abi ba kaki (kelalu balat digaru laban gatal) sup alu belai. Minta aku mai iya ka klinik.

Nasib ga pagi nya lutur ulih betemu enggau Duncan. Kin meh aku nganjung Duncan. Udah betemu enggau lutur, ngambi ubat, alu pulai kami duai. Malas limpang ka bukai laban perut udah engkeriok maya nya! Udah ngalih tengah hari jam.




Udah makai, nadai bukai pengawa. Ngadu gambar enggau upload sekeda gambar ngagai photoblog baru aku.

Abas la ....

Lemai tu mupuk baru hari ujan udah bekau ti ngetu enda lama tadi. Mata panas bisi pansut maya iya ka ngetu tadi, alu hari pan enda chelap iga. Enda ibuh bekena ka jaket lebuh pansut ngambi Denice pulai sekula.

Buring amat. Ujan enggau beguntur hari ba luar dia.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...