Tuesday, March 09, 2010

Main Marik 2



Lama udah aku enda bemain enggau marik! mrgreen Minggu nyin kemari aku bisi ngorder marik swarovski kena aku nembu sekeda prujik tenggak ti alu enda enda tembu.

Tang maya marik ka diorder datai hari enam tu tadi, sepeket ukai utai diorder aku. Chap iya betul tang utai dalam peket nya salah. Kaler salah, saiz salah. Pagi tadi telipun agu ngagai kempeni ti alai aku ngorder marik nya. Ku aku, nadai aku enggai ngambi marik nya asal duit lebih ka dibayar (rega marik nitih ka saiz) dipulai.

Manah amat customer service kempeni tu. Nadai ngawa, ku indu enggau aku bejaku. Enda ibuh dipulai marik nya, aku ngirum marik ka diorder nuan ... free. Free! Dua gali ganda penyampau ka diorder aku dikirum sida! Enda bulih 10 minit alu bisi aku nerima email madah ka marik nya udah dikirum. Udah nya nerima siti agi email - apology email. Rindu aku suping enggau kempeni baka tu! biggrin

Dua iti tenggak marik ti gaga aku sahari tu. Siti kena nganti tenggak ti diambi/beli Lyana. Siti, tenggak lama dirumpang alu diadu baru.

Kiraka berengkah baru main marik tu! Berapa macham marik diatu ngemenuh mija ... dia keyboard, dia ga marik enggau pekekas ti kena ngaga tenggak marik! mrgreen

2 comments:

  1. manah endal marik digaga deh tu. ipar aku siko, ngaga marik baka tu meh iya.

    ReplyDelete
  2. Endun, quite addicting pengawa ngaga marik tu! Stock marik aku, apu, bakaka tau muka kedai marik!! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...