Monday, March 15, 2010

Menyampah!


Nama kebuah orang dagang ngengkah rega utai dijual RM 3.99 alu ukai RM 4.00 tauka Rm399.99 alu ukai RM400.00? Ahhh, kena ngumpan kitai ti meda lumur 3 mit agi ari lumur 4! Mesa ni aja 1 sen?

Apin lama tu tadi aku bisi ngorder utai ari Amazon. Kiraka mar meh utai dibeli aku nya. Baru iya aku meli utai ngemar nya ari Amazon. Seminggu udah aku meli utai nya, rega iya alu turun 10%. Pedis amat asai ati! Menyampah! evil Enti utai nya murah, mesa ni aja 10%? Tang enti rega utai nya semak seribu? Besai discount 10% nya! Sapa enggai nerima 10% discount?

Nyu mandam mija pemedis ati ngenang! Menyampah!*

*Lama udah enda ngena jaku laut tu! mrgreen

5 comments:

  1. Aku stuju! Nama beza 1 sen? nang patut nuan ringat

    ReplyDelete
  2. Sigi alit ati, nama kabuah sida ka amai ngeletak rega baka nya neh? Baka aku ka meli kasut tujek bak online ari nya. Seminggu udah aku meli, dua ari lepas nya alu sale half price! Nyadi aku mayar meh double price! Eeee.

    ReplyDelete
  3. Coki, endang salah timing meh meli utai nya! Memang nemu rega turun ila, tang after a week?! Pleeze la, endang nadai nasib lalu kitai kitai!

    ReplyDelete
  4. Charlene, enti meli ba kedai, endang udah direturn aku product nya! Udah nya meli baru at the sale price!

    Nadai kala benasib meli utai mar. So soon after I buy it, price comes down! Sapa enda geram. Enti a few months later iya turun, enda lah ngawa laban bisi product baru agi ari nya kini datai.

    ReplyDelete
  5. Endang nasib! Nya aku kadang2 enggai berunding ke utai nya agi nama udah dibeli, laban ati keran! Kadang enti bala kaban besebut ke rega udah turun, kena ngenyamai ke ati diri madah ke sida aku sigi ka meli ngena rega mal!! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...