Wednesday, March 24, 2010

Pisang Tanduk



Enti di menua din, sigi enda dipalik aku pisang tanduk ngenyaik nya gamal! mad

Tang nadai ku enggau, enti pisang tanduk dijual ba menua kami ditu enda chelum, enda buruk gamal, sigi enda mansau sereta enda manis pisang tanduk nya. Ka pan enda, pisang tanduk ngenyaik nya gamal dikenyadi!

Aku bisi ka pasar minggu pagi tadi. Tetengukka chuchur pisang nyawa lebuh meda pisang tanduk. Penyakit batuk agi, tang kapa enda dipajak bai makai chuchur pisang angat!

Ba pasar, aku bisi ngerandau indu ari Laos ti bedagang sayur. Nanya iya pasal kangkung enggau daun ubi. Kangkung nadai entu ka tumbuh ku iya laban hari agi chelap. Daun ubi apin maya iya bisi ku iya ga. Aku sempat nanya enti iya tau ngiga ka aku paung ubi! Ka nanam ba belakang rumah ku aku madah ka iya! mrgreen


Bisi endar ati ka betanam ka sayur tang lebuhka ngingat diri nadai dirumah maya musim panas tu lagi, lembau ga ngenang.  Taun nyin kemari utai ka ditanam enda diintu Doug!  Nadai nyadi sida chabi enggau tomato!  Manah enda ibuh bekebun sayur!
 
* Sayau enda ingat mai Dudette ka pasar tadi!

6 comments:

  1. Enda manis pisang tanduk nya ney? Nya meh, tau meh dikenyadi. Gaga ke cekodok. miammmmmss

    ReplyDelete
  2. The last time aku meli pisang tanduk, enda manis. The ones before that manis. Tusah milih pisang tanduk laban enda nemu ni bagi ka manis, ni bagi ak enda!

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:28 PM

    Pisang tanduk ti jaik gamal nya ti manis laban iya cukup mansau. Enti pisang tanduk nya agi manak gamal kira ke agi matak nya. Kemari bendar aku makai buah durian. Durian ari Pahang.

    Esther

    ReplyDelete
  4. Esther, amat ku nuan tang iya ka jaik amat ditu nyu bekuap! Enda rajin aku meli! Bendar meh milih tadi!

    Issssh, makai durian enda nyangkung! Bendar makai, Ta, ila enda ngemuntang nya bulih durian ari Pahang enti udah pulai ka Miri!

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:37 PM

    Nya meh aku bebendar makai durian ditu enggai ke nadai agi makai durian nyamai and murah agi ila enti aku udah pulai ke Miri. kadang makai durian ari Penang, bulah bukai makai durian ari Pahang and bulan bukai makai durian ari Johore and berapa bulan udah nya makai durian ari Malaka.

    ReplyDelete
  6. Bisi beza kah durian ari siti siti state?! Nyamai amat buah durian sentiasa bisi di KL din! Jeles amat aku ninga!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...