Friday, January 08, 2010

Bulat Ati!

Enda bulat ati bala kita lebuhka ninga tauka macha berita pasal orang ti ka ngerebut hak kitai ti ngena jaku "Allah" kena ngangau Tuhan ti disembah kitai?

Enda bulat ati kita ninga sekeda bala ti madah mina orang Muslim enggau agama Islam aja tau ngena jaku "Allah"?


Enda bulat ati kita macha berita pasal gereja kitai Kristian diserang ngena molotov cocktail?

Enda bulat ati kita ninga Menteri kitai nyukung bala orang ti mandangka pengeringat sida tegal Hakim ti udah madah nadai salah Herald ngena jaku "Allah" ba berita gereja Katolik?

Enda bulat ati kita ninga tauka macha pasal Bup Kudus ngena jaku Indonesia kena rampas perintah kitai?

Enda bulat ati kita macha pasal permit nyetak berita Katolik ngena jaku Kadazan enda bulih kemendar?

Enti kita bulat ati, aram enggau aku mandangka kitai enda ulih dikemeli sekeda orang ti sempit runding, ti enda nemu asal enggau penatai jaku "Allah" ba bup kudus kitai!

Uphold Uphold the Right of Malaysian Christians to Use

Aram enggau aku ba Facebook Group dikumbai Uphold the Right of Malaysian Christians to Use "Allah".

Tesau bala kaban kitai, alu bai sama enggau aku ngetan hak kitai Kristian ba Facebook! Anang ringat tauka bebuih kediri! Aram enggau aku!

8 comments:

  1. Penaka iya bulat ati meda pengawa gila sida tu !! Dini bulih penemu petang baka nya?? Enti ka bulih undi ari rakyat maya bepilih ila, amat nadai tetemu ke strateji bukai ke menyana agi meh nya. Enti aku diau di malaysia din, enda aku masau jam ngundi parti sida nya ! ptuiiiii

    ReplyDelete
  2. ukai ke enda agi Puteri... lebih arinya... tang sabar ja tu.... sampai sida nunu gereja... kelalu mat

    ReplyDelete
  3. bc siti da agi grup... We support the use of the name Allah by all Malaysians nama group nya..


    http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=248123628088

    ReplyDelete
  4. Uji peda nama jako balasida nya ba link tu..

    http://www.facebook.com/search/?q=menentang+menggunakan+khalimah+allah&init=quick#/group.php?v=wall&ref=search&gid=227724322514

    begedi ati ku ninga utai munyi nya. Gereja di tunu, t tempat sida d gaga kitai bakanya, nama perasaan sida..

    ReplyDelete
  5. cdak udah gila..gila isim...uji cdak baca ndar2 ari ni penatai word Allah nya...ba sut! laban nadai isu..cdak iya ukai main ngasuh kitai respect ke agama cdak iya..tang cdak iya bc enda respect ke agama bukai...cukup pedis ati ngau cdaknya...

    ReplyDelete
  6. ti aku, sida ke enda stuju urang lain ngena "Allah" nyak enda nemu nama reti "Allah" sebenarnya..enda mereti asal usul kata "Allah".."Allah" = panggilan untuk merujuk kepada panggilan Tuhan..actually urang Kristen Arab enggau urang Yahudi pun ngena kata "Allah"..sigi kadang2 jiran kitai sebelah nyak ke ngumba+berasai insecure ke melebih2..nama hal asai insecure ti yakin Tuhan memang berkuasa..Tuhan enda perlu dibela-bela memang tetap Almighty amai enda?..

    ReplyDelete
  7. aku setuju ngau komen Cinta...amat...hal mit tapi sengaja dibesai2 oleh jiran sepiak...

    ReplyDelete
  8. Tusah ka mikir pengawa ba Malaysia. Ngasuh aku bulat ati aja. Lagi enti bejaku lebih nyu enda manah utai pansut ari mulut!

    Udah aku numbuh grup aku nya, baru aku nemu pasal grup siti nyin. Tang grup kitai tu specific agi laban jiran kitai nya mina ngelaya kitai aja, laban they are threatened by us. Enti agama Hindu bisi ngena jaku Allah mega, tang pengarap sida nadai be-evangelise baka pengarap kitai enggau pengarap jiran kitai nya. Nya kebuah sida lebih threatened laban pengarap kitai. Takut kitai tu bedakwah ngagai sida. Nya ka bendar, udah nya hal tu nyadi hal politik .. so nemu lah kitai sapa megai perintah.

    Gereja kami di Lutong din pan nyadi mangsa, kena palung orang batu. Amat gila enda entu pasal!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...