Tuesday, January 12, 2010

Kasut But



Nah tu iya gamal kasut but ka diorder aku kutai! Lawa gamal iya? mrgreen

Arap ka enda chelap iga meh kaki aku maya ka bejalai ba menua ka bisi snow ujung minggu tu lagi!

Nitih ka ramalan cuaca, bisi snow enggau ujan hari enam maya kami ti ka nemuai ka South Lake Tahoe.



Arapka enda benung salji turun meh maya kami niki kin! Ukai kami telaba mai kerita ba menua bebukit maya hari salji turun! Nyeregu bulu aku ngenang nya! confused

P.S. Anang enda join aku ba Facebook, aram meh kitai sama bela ngetan ka hak kitai ngena jaku "Allah".

8 comments:

  1. uhuhu...begaya endar kaki ngena kasut UGG nya!ahahaha

    auk, ila madah ke berita enti kaki nuan enda celap maya ke bejalai ba snow ! ni nemu bisi ati gak ka nguda aku...aisehhhhh :-))

    ReplyDelete
  2. au, ila nyerita enti kaki chelap taja bekena ka kasut tu!

    ReplyDelete
  3. Adeh adeh...meh ngunjur besila kaki urang empu bak atas meja nunga pc..wuahaha...Bansa UGG Australia sigi manah. Aku bisi dua igi ari same brand...ooohh...very the cosy kaki ngena.

    ReplyDelete
  4. Heheh. Ugg Australia but made in China, like most things else! Aisey, pedis tumit kaki and betis kiba aku ngena kasut nya! Mesti ka di "broken" dulu baru nyamai dikena! Shape tapak kaki nyelai nya lah pedis ka ngena utai agi baru! :-(

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:46 AM

    wow!! lawa amat Women's Cove UGG Boots nuan nya & rega ya pun cukup manah..hehe! Amat jako nuan nya nadai kira 5-10 star world brand kemia ari tu semoa di manu. di china (ketegal low labour cost.. ko jako). btw, nama shape kaki nuan fallen arches ka?

    ReplyDelete
  6. Au, amat manah pesen nya, and enti dibanding rega iya with the other models, affordable amat Cove. I really like the soles, asai ka ngena sneakers.
    Problem iya, my left foot. Enda entu nitih shape kasut nya. Ba senentang right side of the arch pedis .. asaika too much pressure senentang nya ..I don't think I have collapsed arch!
    Bisi aku meli kasut Sketchers suba, akai pedis left foot aku ... nyu ka dipalung da kasut nya, tang pajak aja, daitu dah ok left foot aku ngena iya .. one of my favorite pairs of shoes diatu.
    Hopefully, after puas ngena, more comfortable boots aku nya.

    ReplyDelete
  7. wow!! manah endal kasut but!

    ReplyDelete
  8. ni nuan enda meli sepansang ga?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...