Thursday, January 14, 2010

Wayang Jesus ari Internet

Lemai tu tadi aku bisi meda program Al Jazeera dikumbai 101 East - Malaysia: Whose God? ba YouTube.

Penemu siku ka ari ABIM nya endang sebaka penemu orang ka enda ngasuh jaku "Allah" dikena orang ti megai pengarap ukai Islam. Ku iya, perintah ti ngemendar orang Kristian ari Sabah enggau Sarawak ngena jaku "Allah" endang salah. Laban perintah endang udah salah, perintah enda patut mai penyalah nya ka semenanjung din! Fatwa kunsil tinggil agama Islam udah nyemetak madah jaku "Allah" mina tau dikena orang Muslim enggau agam Islam.

Kita ka endang selalu macha blog aku tentu udah nemu runding enggau penemu aku pasal charut tu!

Nah, sahari tu aku ka bekunsi enggau bala kita semua alai kitai tau meda wayang Jesus (gaga Campus Crusade) ti bisi disalin ngagai jaku bansa Iban, Melayu, Indonesia enggau mayuh jaku bansa bukai. Jaku Melayu Patani (sebaka enggau jaku melayu Kelantan) deh bisi!

Aku gaga amat bekunsi enggau kita ti enda kala meda wayang tu laban nyawa Jesus ti didinga kita ba wayang tu nyawa pangan aku, Father Stanley Bunseng, diatu vicar St. Basil, Batu Kawa di Kuching din.

Kapa enda bala ka isin lebih isin ninga jaku "Allah" dikena dalam jaku sida ulih orang Kristian!

Watch the Jesus movie in your language
"Tang barang sapa ti ngenggai ka aku ba mua orang mayuh, iya mega dikenggai aku ba mua Apai aku ti di serega." Matthew 10:33

Amen. Puji Tuhan.

4 comments:

  1. Anonymous6:20 PM

    Ris, I encourage you to have a look at Marina's blog on the article of "Diversity if God's Will" http://rantingsbymm.blogspot.com/2010/01/diversity-is-gods-will.html

    Rgds, Esther

    ReplyDelete
  2. Esther, bisi nuan meda Al Jazeera program ka dilink aku nya? Marina Mahathir is one of the panel. The other two are PAS MP, Khalid Samad, and from ABIM, Yusri Mohammad.

    Marina is well-intentioned but voices like hers are too few and are drowned by the hard-lined pro-Malay Muslims. To them she is a liberal Muslim.

    ReplyDelete
  3. Ka aku meda wayang tu ila, maya bisi ari.

    ReplyDelete
  4. Puteri, nemuai kitu nuan:

    Gerempong Kristen Jaku Iban / G-KRIS

    www.gerijaiban.com

    Facebook: G-KRIS

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...