Tuesday, January 05, 2010

Ukui & Kulat



Pemadu gaga orang niki pick-up bemain enggau ukui! Gaga amat iya didilat ukui! Nya meh iya madah ngagai daddy iya ka nupi ukui. Denice pan sama ngumba minta ukui ka iya empu ga. Tang iya enda berani nganjung diri semak ukui, takut!

Orang ka empu truck nya datai nganjung kulat. Kulat nya dikumbai chantrelle .. mayuh maya dia taun ba tanah sida entua aku di Los Osos din. Doug enda entu ngelala kulat nya, enda meh iya berani ngumpul sebarang kulat enggaika tekena kulat ti tau nganu.



Berega amat kulat tu enti dijual. Iya ga besai alu tebal isi. Bisi seplastik beg penyampau kulat diberi orang nya kemari. Aku nadai nemu chara bukai manduk kulat tu. Iya ka temu aku kulat nyamai digulai enggau babi. Nya meh chara aku manduk iya! mrgreen

5 comments:

  1. beurkkkk rajin amat didilat ukui ! :-(

    ahhhh chantrelle ! nyamai endar digulai enggau omelette (teluk kepuk guring enggau bawang putih .....miammmmm

    ReplyDelete
  2. aahhh, tau nguji resipi nya!

    ReplyDelete
  3. sedap amai nya sis...tapi aku enda makai kulat....milih amat enti part sayur...hehehe

    ReplyDelete
  4. apu panduk nggau isi babi, empa nggau asi angat2 nyamai amat nya diempa tengah ari tu hahaha... yum yum

    ReplyDelete
  5. apu, enda makai kulat nuan, pia flo?! rugi enda makai utai nyamai! Hehehehehe!

    Nya aja lauk aku tengah hari tadi, Coki! Udah nya dinner belauk ka nya baru, tambah broiled salmon! Mmmmmm!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...