Sunday, January 03, 2010

Makai Tengah Hari



Sahari tu kami menyanak bisi dikangau entua aku berambih makai enggau saduai ba restoran berimbai enggau tebing tasik. Orang bukai ti bisi enggau makai tengah hari tu tadi iya 2 iku kawan saduai, lalu enggau ipar aku siku enggau laki iya.

Rindu amat meda biew ba alai kami makai tu tadi. Hari panas, asaika ukai musim chelap. Ipar aku ngena baju lengan pandak ... nya pemanah hari! Kawan aku siku ka diau ba Indiana besebana ka penyelap endur sida sahari tu .... 7 °C, ku iya. Kasih amat! mrgreen

Lemai tu Doug enggau bala anak udah nurun nimbak ... ukai nimbak jelu, main sukan nimbak! Aku enggai enggau sida, enggai kiruh meda hari udah mupuk petang. Enti tak nurun nimbak sida babi babas tauka rusa enda ga ngawa. Mayuh amat bekau babi enggau rusa dipeda aku ba tisi bukit kemari lebuh ka niki bukit ngambar mata panas padam. Ku jaku ka ngambar mata panas padam tang udah kelalu laun ... nadai peda agi mata panas. Beguai kami nurun bukit laban angin chelap benung muput.

Taja siang hari nyamai amat hari tang ma mata panas udah turun alu bisi angin muput berupai endar asai penyelap tauka pengangat hari betukar. Nya meh enda tau tinggal sida jaket enggaika hari betukar chelap.

Pagila mupuk kami pulai ka Galt. Sepatut iya bala anak nurun sekula pagila tang Doug enggai pulai ka Galt sahari tu laban mayuh kerita orang ka pulai chuti ujung taun. Enggai enggau orang berebut nengah jalai, ku iya. Aku barang ku driba! mrgreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...