Tuesday, January 26, 2010

Ring! Ring!

Pagi kemari, agi belala tinduk asai mata, memunyi hp ti ditinggal ngimbai katil. Aku alu nyengkau hp alu enggau mata ti enda entu lansik enggau ti setengah pejam merening lumur ka manggil. Apu, ari Malaysia! Sapa ti enda nemu jam nelipun kitai?!

Sapa agi enti enda bala kaban belayan. Minggu nyin kemari ipar nelipun. Pagi kemari menyadi aku. Nama utai ditanya?

Nanya apa User ID enggau Password ngagai akaun Deconnexion aku! rolleyes Udah diberi kutai tang nadai temu alai engkah kertas alai nulis info nya. Menyadi aku nya bisi menang High Power 802.11b/g USB Adapter / GS-27USB-50 ari Lelong.com. Kena orang nguji wifi adapter enggau antenna nya orang ka nguji nangkap signal ari hot spot Deconnexion enda entu jauh ari rumah iya.

Pagi tadi tumu aku nelipun menyadi aku, nanya pasal antenna iya nya. Bisi problem log on ngagai Deconnexion, ku iya. Kumbai iya ketegal salah pasang antenna/wifi adapter, paduhal Deconnexion service ti enda berapa laban lebuh kami duai berandau sambil natuk computer, iya ulih log on ba Deconnexion.



Aku sereta ninga utai ka dibeli iya nya ulih nangkap signal lebih 70% ari Deconnexion, bekareh ngiga ba ebay. Nama kebuah nadai! Alu meli meh aku siti! Jauh meh murah ari rega lelong enggi menyadi aku! Enti signal ti ulih ditangkap wifi adapter enggau antenna nya ngemanah enggi menyadi aku ari sadau rumah apai aku di Lutong din, nyamai meh aku ngena nya ari ngena mangkuk wifi booster ti digaga aku empu!

Kiraka nyendia diri ti ka pulai meh aku tu! Siang hari kemari kami duai Lyana udah bejaku pasal diri ti ka pulai ka Sarawak maya musim panas tu lagi. Enggai nyadi enda nyendia diri enggai ka bala kita lebu diri ngusung blog aku alu nadai meda update kategal nadai internet connection! mrgreen

3 comments:

  1. ahahaha...pama senduk nya ! nadai nemu nya tau dikenyadi kena online !! :D

    ReplyDelete
  2. Enti di miri, ari ni nuan bulih internet connection?

    ReplyDelete
  3. Lyana, nya meh, amat nadai nemu tang ba internet mayuh endar orang bisi ngeso senduk/mangkuk/kali wifi booster sida!

    Lysther, aku bisi muka free account ba Deconnexion. Tu free wifi service alu sebelah Miri mayuh hot spot. Ba Lutong dia ari rumah apai aku, aku ulih nangkap hot spot signal Deconnexion ari Shell. Ulih ga nangkap signal ari Church Mater Dei ba ujung pasar Lutong tang enda kuat signal ari nyin laban jauh agi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...