Sunday, January 24, 2010

Ngerepair iPhone



Perengka kena ngerepair chermin iPhone (iPhone diberi entua aku) ka pechah endang lama udah datai tang orang ti diasuh ngerepair mala aja madah diri nadai hari. Baru kemari orang bisi hari ngadu.

Pama endar ga ngadu utai mit! Nyu bungkuk gamal orang ka ngerepair! Enti nya aku, engka tak ngasuh rusak agi utai direpair! mrgreen Nyamai endar ga bisi orang ngajar chara nukar chermin ka pechah nya ba YouTube. Nya kebuah nyu nunga computer lebuh ka ngerepair telipun nya.

Gaga amat Duncan laban bisi telipun Nana (ini iya) ti alai iya bemain games. Enggi aku endang enda tau alai bala nembiak bemain - takut abis labuh gasak bala nembiak tauka abis kena delete application ti ulih meli!

Udah iPhone nya direpair, aku alu "bekerja" ka telipun nya. Ba menua kami ditu iPhone nya kira enda mar laban dibeli enggau kontrak 2 taun ari AT&T. Siti aja penyalah iya ... telipun nya enda ulih dikena enggau sebarang wireless phone company bukai laban udah dikunchi (locked). Ba internet bisi alai/chara kitai tau unlock iPhone ka udah dikunchi. Udah iPhone nya dikereja aku kemari kiraka ulih dikena enggau wireless company bukai baka Digi tauka Celcom meh telipun nya.

Sapa enggai nerima utai preeeee?! mrgreen

6 comments:

  1. hehehehe....hp aku majak ka jaik...baka nemu2 aku ka meli baru...Iphone mar diri ba ditu...semadi meh kita register line...alu buleh hp ke deka kitai..semina rega iya murah mimit...

    ReplyDelete
  2. Dor, berapa rega hp blackberry curve & hp iphone 3G bak kitak din maya tu? Bisi murah mimit rega ia time tu?

    ReplyDelete
  3. flo, ditu murah hp enti meli ari wireless carrier, tang nya meh tied to a contract. Kiraka disubsidize meh rega hp nya. Minta beli baru meh hp nuan ti makin jaik nya!

    Charlene, enti enggau 2 year contract blackberry curve (nitih ka model) from $9.99 to 149.99. Aku bisi diberi Blackberry 8830 World Edition ... untung! :-) iPhones, with 2 year contract, nitih ka pemesai gig ... 8 gig baru ga $99, and 32 gig is $299. Murah? But all these phones are locked. Enti meli unlocked Blackberry, mar lah .. maybe around $400 for the more advanced models. iPhone nya nyamai di jailbreak and unlock .. udah pandai aku ngereja nya!!

    ReplyDelete
  4. P.S. Some wireless carriers even offer free Blackberry phones with a service plan ...

    ReplyDelete
  5. Dor, changgih talipun nn nya. Aku ngena Blackberry, tang munyi ku sa anak, nama aja, sebarang phone tau meh kena aku laban aku ke enda enggau urang bekena ka services ke bemacham-macham, basic aja.. he he he...

    ReplyDelete
  6. Rita, nama aja bisi Blackberry pia?! Rugi bisi smartphone and under-utilized!

    I love my iPhone. Appointments, alarms, reminders, iPod, games, web browsing etc ... I love my iPhone!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...