Thursday, November 19, 2009

Chelap


Pagi tadi, sereta dani tinduk, aku lalu masang heater dalam rumah kami laban penyelap dalam rumah kiraka 15º C. Aku enggai pan ngetat penyelap nya sebedau tama ka dalam bilik mandi! Agi ka bebungkur asai isi!

Tu meh gamal embun meku atas rumput pagi tadi. Aku berati ka sekeda utai tumbuh ba mua rumah aku ... mupuk mati sekeda laban hari chelap. Berapa pagi tu udah penyelap baruh - 0º C, tang aku nadai udah meda Doug mindah sida pasu pun naga (dragon fruit) ngagai tempat lindung! Nadai tan pan sida pun buah naga nya diteju ba luar!

Gamal ais (frost) atas atap rumah aku pagi tadi. Aku ngena kasut but lebuh ka nganjung anak ka sekula pagi tadi ... enda lama ka pansut ari kerita tang udah berasai tunjuk kaki tengut tengut enda tan chelap.


Diatu agi musim gugur tang taja pia, endang udah bisi salji labuh ba sekeda tempat. Ujung minggu tu lagi, nitih ka ramalan cuaca bisi turun salji ba menua bebukit enda jauh ari kami ditu. Enti ba bukit din turun salji kami ba baruh bukit mina bisi ujan.




Kemari aku bisi meli 4 iti scarf sutra ba pasar minggu. Orang ka nyual scarf nya indu Thai lalu iya madah diri iya baru udah pulai ari Thailand. Aku meli scarf nya ka diri empu enggau ka kawan aku siku .. Christmas present. Aku enda nganti Christmas lagi meri iya scarf nya laban aku ka meda iya ngena scarf nya diatu! mrgreen Hari udah mupuk chelap tentu kitai ka bekena ka scarf!

Nya aja cherita sekali tu!

Puteri's Signature

4 comments:

  1. akai rai, balat kita dia udah celap ! Ba kami ditu agi ngembai bala bunga !! Temperature pan agi berasai angat. Agi 15°C. Enti nadai dipuput ke ribut agi manah endar gaya ari nya.

    ReplyDelete
  2. apuuu ..naka iya celap nya neh....enti aku pen ukai nya tan dia...hehehe

    ReplyDelete
  3. Udah nyediaka Krismas neh. Manah amat pengalus churak pastel scarf dibeli nuan Dor. Tentu pangan nuan rinduka nya!

    ReplyDelete
  4. flo, nadai tan pan kitai ka datai ari menua angat! Bendar ka nelaba ka diri ....

    Rita, nadai utai dianti agi! Ngambika enda kalat kalat dudi ila! Amat rindu aku meda pastel colors thai silk scarves dijual indu thai nya. Puas decide! Agi ga meli asai minggu nyin ila! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...