Sunday, November 22, 2009

Cherita Hari Minggu

Tengah hari tadi, udah ka pulai sembiang, kami bisi ngetu ba supermarket laban aku ka nganjung video ka diinjau aku ari Redbox. Meda diri endang udah ba supermarket aku alu ngiga itit ka endang udah mansau .. temu tenguk ka makai itit!


Lebuh ka mansang ngagai peti ais alai itit nya disimpan aku bisi mansa rack video. Meli 3 iti aku meda rega nya enda entu mar. Video kartun Krismas kena ngerindang bala anak ba rantau jalai maya ka nurun ngagai menua sida entua aku hari tiga tu ila.

Ulih nganti sampai hari tiga tu lagi meda video nya?! Sereta datai ba rumah bala anak ngasuh aku main video nya ka saduai. Tu meh gamal siku garing garing meda video.


Nadai utai bukai dempa enggau itit ka dibeli aku nya tadi - asi enggau lauk entekai. Doug makai teda mee ari restoran Vietnamese maya makai tengah hari kemari lebuh ka suping.

Bendar meh aku ngangkut barang ari supermarket china kemari .. sida ikan pusu, santan, beras pulut, sida ruti kibin, sida ikan ais, sida roti canai, kangkung ... Nya gamal kupi tongkat ali enggau ginseng dibeli aku .. buatan Malaysia, you! Mina maggie mi ari Malaysia aja nadai dijual ba supermarket china tu .. tengukka maggi mi asam laksa. sad

Naka tu aja dulu .. ka manggang janik ka dibeli kemari! Janik ka bisi gemuk enggau kulit! mrgreen


Puteri's Signature

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...