Friday, November 06, 2009

Makai Mee Kolok

Pagi kemari, Lyana nyerita iya ngaga kolok mee ka empa sida sebilik malam nya. Apu, nyu tenguk diri aku ninga nya laban udah lama endar aku nadai ngaga mee kolok baka nya. Udah aku pulai ari Bible Study tengah hari nya, aku alu beserungkai ka peti ais ngiga dagin babi. Mee rangkai endang sigi bisi, enda tingat kemaya meli nya suba! Nyu ulih mutik dagin babi, tang taja pia, umbas kena nyampur ba mee alu dempa kami tiga menyanak udah sida pulai ari sekula.

Pagi tadi, agi belala asai nyawa! Tang sekali tu aku nyampur sida fish ball enggau suntung bol laban agi mayuh sida fish ball dalam peti ais. Sayur nyu ngasuh Doug (iya ngambi cuti sahari tu) limpang ka supermarket dulu sebedau iya pulai nganjung anak ka sekula pagi tadi.

Burp! Kenyang asai perut pagi tu, eh! Lapa deh, dibai ngirup kupi Ali Cafe agi nya! mrgreen


Puteri's Signature

5 comments:

  1. ahahaha...enda aku tetengguk ke kolok mee nuan, aku dah ngaga ! pagi tadi, enggai bebrekfes ngirup 'café au lait', makai teda kolok mee demalam ga aku (endang sengaja manduk mayuh!), diirup enggau ai kupi.....aisehhh you !!!

    ReplyDelete
  2. Agi nyamai teda mee nuan nya?! Heheheh.

    ReplyDelete
  3. apuuuu sedap amat gamal mee deh tu! :D kreatif amat! aku ke nuh lapar meda blog deh tumu pagi tu!

    ReplyDelete
  4. nadai bekuah kah? hehe...ka aku ngiga resepi kolok mee merah ko bak internet legi. Nyamai amai meda gambar kolok mee nuan. Tu legi ka enda pegi ngagai kedai cina nya baru aku begiga ka utai beketu..hehe

    ReplyDelete
  5. Endun, udah nurun ka pasar makai mee kolok? ;-)

    Charlene, enda ibuh kuah! Kupi kena nerujuk mee rangkai!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...