Saturday, October 24, 2009

Bubur


Dani pagi, nyawa alu tenguk ka bubur. Amat lama ga udah nadai manduk bubur ka empa maya pagi hari.

Bekareh ga mepat babi enggau nyirap lia kena nyampur asi bubur nya. Teluk masin (gaga Doug) agi mayuh - diguring bechampur enggau 2 igi teluk manok laban kelalu masin. Udah nya alu nguring 2 iku ikan masin - ikan masin ka diberi sida Chris enggau Kathy maya ka betemu di Kuching kutai.

Nah, tepantup nyawa pagi tu tadi laban asi bubur! Mansi nyawa ka udah makai ubi kentang, keju, salsa etc demalam ba pengawa sekula bala nembiak. Nyawa enda ulih dibai makai pemakai orang ribai selalu! lol


Puteri's Signature

6 comments:

  1. UUUUUuu...ikan masin fab aku agi nya. Di gureng sampai rangup..wahseh..very d nyamai.Palak ikan masin meh di dempa. Untung mai ulih mai ikan masin kitak neh. Kami bak ostalia ditu enda ulih. Frust amai.

    ReplyDelete
  2. Charlene, belajar ngaga ikan masin ga nuan! :-) Enda nemu tauka enda bai masuk, bai aja! Mostly sida concerned about fresh meat and fresh fruit/vegetable. Enti diperesa bedau temu dirampas or not ... bai aja!
    Tapi ba asian supermarket kami ditu, bisi dijual, sampai sida cencaluk pan bisi.

    ReplyDelete
  3. apuu kasih endal ninga tetengu ke ikan masin. Meli ikan masin ke udah dipackage orang, ulih tama (pengelaman aku lah tu - ke US & Australi). Package ko aku ke bisi chap2 nya; bisi diatu.

    ReplyDelete
  4. Apu.. nyamai amai ikan masin ngunjing nya. Tetenguk meda.

    ReplyDelete
  5. ukai enda agik...balat tetengguk meda asi bubur enggau ikan masin nya...slurppppp! enda bai aku cuti tu, ikan masin aku. enti enda , udah meh aku ngupi menu nya..... ih ih ihhh

    ReplyDelete
  6. Endun, tau dibai tama Australia, pia? Nuan bisi declare?

    lysther, ni ikan masin nuan kutai deh? amat nyamai ikan masin tu .. guring rangup!

    Lyana, naka meh orang peranchis ti enggau diau ba rumah temuai nyium bau ikan masin!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...